لزوم شفاف سازی آرای مجلس/ مدیران فاسد از سیستم اداری برکنار شوند

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به لزوم شفاف سازی آرای مجلس انقلابی گفت: باید مدیران فاسد از سیستم اداری برکنار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» ظهر امروز(جمعه، 5آذر) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: پنجم آذر 58 با فرمان امام راحل شجره طیبه بسیج تشکیل و در دی ماه 59 با مصوبه مجلس شورای اسلامی این نهاد مقدس رسما تایید شد.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به اینکه ما به دنبال ایجاد تمدن اسلامی هستیم افزود: برای ایجاد این تمدن به 2 عنصر تولید فکر و پرورش نیروهای متعهد نیاز داریم.

 

وی با بیان اینکه حلقات صالحین در واقع پرورش دهنده نیروهای جوان متعهد و انقلابی است گفت: باید جوانان انقلابی را به سمت حلقات صالحین سوق دهیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به سالروز ترور شهید فخری‌زاده تصریح کرد: این شهید والامقام یکی از نخبگان کشور بود که تولید فکر می کرد که دشمن نتوانست طاقت بیاورد و  دست به ترور ناجوانمردانه وی زد.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به سالروز شهادت سیدحسن مدرس به دستور رضاخان و روز مجلس خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل و سخنان مقام معظم رهبری، مجلس در راس امور است یعنی مدرس ها باید در مجلس شورای اسلامی ما باشند.

 

وی با بیان اینکه شهید مدرس گفته بود ما ولی مردم نیستیم بلکه وکیلشانیم اظهار کرد: متاسفانه در دوره های قبل نمایندگان در مجلس حضور داشتند که خود را ولی مردم می دانستند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به عملکرد مجلس انقلابی افزود: به مجلس شورای اسلامی چند گله وارد است نخست اینکه چرا در بحث شفافیت آرا کارشکنی می کنند و دیگری اینکه نمایندگان مجلس چرا تا کنون دریافت های خود را شفاف سازی نکرده اند.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به یکی از شاخصه های شهید مدرس که دشمن شناسی است بیان کرد: نماینده مجلس انقلابی باید دشمن شناس باشد.

 

وی با اشاره به باقی مانده مدیران دولت قبل در دولت سیزدهم گفت: چرا باید هنوز مدیران فاسد در سیستم اداری باشند و این در صورتی است که دولت سیزدهم باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اعتماد را در جامعه نهادینه کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه رییس جمهور  دولت سیزدهم، مردمی، ولایی و انقلابی است تصریح کرد:  مدیران چنین دولتی باید اینگونه باشند.

 

امام جمعه ماسال اظهار کرد: نباید برخی از مسئولان کشورمان که ادعای خدمتگزاری به محرومین دارند با اشرافی گری زندگی کنند.

 

وی با اشاره به گرانی های موجود افزود: باید جلوی این گرانی ها گرفته شود و از کابینه اقتصادی دولت انتظار داریم یکی از اولویت هایشان در نظر گرفتن معیشت مردم باشد هر چند به دور از عدالت است بخواهیم در چند ماه دولت را قضاوت کنیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به وضعیت اسفناک راه های ماسال خاطرنشان کرد: برخی مدیران چنان وضعیت کشور را خراب جلوه می دهند که حتی به خودشان اجازه نمی دهند از پشت میز بیایند و از نزدیک وضعیت را ببینند.

کد خبر 1120415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha