فعالیت های جهادی و تشکیلاتی راز اعتلای بسیج به عنوان یک تفکر انقلابی است

سردار حیدرنیا با اشاره به اهمیت تحقق و باور به تفکر بسیج گفت: فعالیت های جهادی و تشکیلاتی راز اعتلای بسیج به عنوان یک تفکر انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار علیرضا حیدرنیا» با حضور در خطبه های نماز جمعه کرج که جمعه ۵ آذر برگزار شد گفت: فعالیت های جهادی و تشکیلاتی راز اعتلای بسیج به عنوان یک تفکر انقلابی است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: بسیج با همت حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ارتش بیست میلیونی بسیج از میان آحاد مردم شکل گرفت. 

 

وی با اشاره به اهمیت پیشگام بودن بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی بیان کرد: نیروی خودجوش و مردمی بسیج با بهره مندی از آگاهی و اطمینان نسبت به ارزش های والای اسلام و انقلاب در صحنه حضور شاخص و اثرگذار پیدا کرد. 

 

وی ادامه داد: امروز گردهمآیی حلقه های صالحین با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام و انقلاب برگزار می شود تا نشان دهد که همچنان بسیج بزرگترین امید برای مردم و تجلی حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است. 

 

سردار حیدرنیا اظهار کرد: برای حفظ تمامت ارضی و مقابله با دشمنان متجاوز بسیج همواره در صحنه حضور دارد که نمونه آن در جریان ویروس کرونا و رزمایش مواسات و همدلی است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: از جمله شاخص های بسیج بهره مندی از ساختار منعطف است که با وجود این شاخصه در جهت سازمان دهی فعالیت می کند. 

 

 

 

کد خبر 1120429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha