نقش بسیج در همه حوزه ها بسیار کارآمد بوده است

سردار ملک شاهکوهی گفت: نقش بسیج در حوزه های پزشکی‌،کشاورزی، هنر ، علمی و پژوهشی، ورزشی، دانشگاه و پایگاه‌های محلات و در مقابله با بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله بسیار کارآمد بوده است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» ظهر امروز (جمعه ۵ آذر) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: حدود۱۰ ماه پس از پیروزی انقلاب عراق به ایران حمله کرد و بخش های وسیعی از سرزمین ما را اشغال کرد. 

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بنی صدر نامه ای به امام‌ راحل می‌نویسد و می گوید باید از ادامه جنگ‌منصرف بشویم اما امام به ادامه جنگ دستور می دهند و کشور را به دست جوانان می سپرند. 

وی ادامه داد: خدامحوری و تکیه بر خدای متعال و اعتماد به جوانان عزیز و غیرتمند باعث پیروزی ما در جنگ شد. 

 

ملک شاهکوهی اظهارداشت: نقش بسیج در حوزه های پزشکی‌، کشاورزی، هنر، علمی و پژوهشی، ورزشی، دانشگاه و پایگاه‌های محلات و در مقابله با بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله بسیار کارآمد بوده است. 

 

وی گفت: بسیج با حضور در پروژه های عمرانی، انتقال آب کشاورزی، توزیع جهیزیه بین زوجین، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و آزادسازی زندانیان غیرعمد در بخش محرومیت زدایی و سازندگی  نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است. 

 

ملک شاهکوهی افزود: در حوزه سلامت و بهداشت از طریق مشارکت مردمی و بسیجیان و تهیه و توزیع ماسک توانستیم تا حد امکان کرونا را کنترل کنیم. 

 

وی گفت: در سال ۹۹ با توجه به مشکلاتی و خستگی هایی که برای کادر درمانی ما پیش آمده بود ،۱۲۳ پزشک و پرستار در غالب بیمارستان صحرایی به گلستان آمدند و به کادر درمانی استان کمک کردند. 

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در بحث توسعه استان با  قرارگاه خاتم الانبیا جلساتی برگزار کردیم که ماحصل آن انجام ۲۳ پروژه در حوزه کشاورزی، آبرسانی و راهسازی بود که خوشبختانه در سال ۹۹ توانستیم ۸پروژه را به بهره برداری برسانیم که عمده ترین آن زهکشی شمال استان بود

کد خبر 1120445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha