حقوق نجومی باعث بی‌اعتمادی مردم به مسئولین می‌شود

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه برداشت‌های بی‌رویه بعضی افراد از بیت‌المال موجب بی‌اعتمادی مردم به مسئولین می‌شود، گفت: البته این موارد بسیار اندک و معدود است ولی از مصادیقی است که کم آن هم زیاد است و شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش با بیان آثار دنیوی و اخروی رعایت اخلاق، اخلاق خوب و شایسته را وسیله رسیدن به آرامش در زندگی و افزایش رزق و روزی مادی و معنوی دانست.

 

امام جمعه اسالم با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را برخواسته از اندیشه پاک و اندیشه الهی و مصداق واقعی کلمه طیبه دانست که به تعبیر قرآن همانند یه درخت پاک ثمرات و رویش‌های فراوانی دارد.

 

وی ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامیداشت و این روز را به همه دلاورمردان نیروی دریایی به خصوص نیروی دریایی مستقر در گیلان تبریک و تهنیت گفت و تصریح‌کرد: نیروی دریایی در برقراری امنیت مرزهای آبی و حمایت و همراهی محموله‌های نفتی نقش تاثیرگذاری دارند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌‎ارومی با اشاره به انتشار چند فیش حقوقی نجومی و برداشت‌های بی‌رویه بعضی افراد از بیت‌المال ضمن تقبیح این عمل زشت که موجب بی‌اعتمادی مردم به مسئولین می‌شود، گفت: البته این موارد بسیار اندک و معدود است ولی از مصادیقی است که کم آن هم زیاد است و شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

 

خطیب نماز جمعه اسالم به تذکرات متعدد مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در خصوص پرهیز از اشرافی‌گری و دریافت های نجومی اشاره و به اهمیت برخورد با این عمل زشت پرداخت.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بزرگداشت یاد آیت‌الله شهید مدرس و گرامیداشت دهم آذر ماه و روز مجلس از قوه مقننه و مجلسی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مجلس انقلابی ملقب شده است خواست با تصویب قوانین پیشگیرانه دولت انقلابی و قوه قضاییه انقلابی را برای برخورد با این پدیده فساد یاری کنند.

کد خبر 1120447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha