لغو همه تحریم‌ها خواسته دولت انقلابی است

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: دولت انقلابی ایران حاضر به كوتاه آمدن از حقوق ملت نیست و لغو تمام تحریم‌ها راخواستاراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش به پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین اشاره کرد و افزود: نقش ارزشمند بسیجی‌ها و بلندهمتی این عزیزان در طول ۴۲ سال پیش‌روی ما است.

 

امام جمعه رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه متأسفانه می‌گویند بسیجی‌ها تجربه‌ کاری ندارند و آنها را به کار نمی‌گیرند، افزود: آیا آن بسیجیانی که در برابرحزب بعث و ۵۰ کشور حامیش ایستادند درکدام دانشگاه‌های نظامی درس خوانده بودند.

 

وی با طرح این سوال که چرا از ظرفیت بسیجیان استفاده نمی‌شود، تصریح‌کرد: چرا برچسب عدم تجربه به بسیجیان می‌زنند و آنان را کنار می‌گذارند مگر امام خمینی(ره) نفرمود:« وقتی تفکر بسیجی برکشوری حاکم شد آن کشورراه و رسم ترقی، تعالی و تکامل را طی می‌کند و هیچ مانعی سر راه او نمی‌تواند بایستد،»این بسیجی که بن‌بست شکن هست باید صحنه گردان اصلی انقلاب باشد نه اینکه در گوشه‌ای تماشاچی باشد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: به بسیجیان انقلابی، فعال و با انگیزه و خوش فکر بها بدهید و از بسیجیان نخبه حمایت کنید، نباید مسئولی که در رأس کار قرار می‌گیرد فقط به هم تیمی، رفیق وهم حزبی خودش مسئولیت بدهد.

 

خطیب نماز جمعه رحیم‌آباد رودسر با بیان‌اینکه به افرادی مسئولیت بدهید و راس کار بگذارید که خدمتگزار، انقلابی و مردمی باشند،اظهارکرد: در انتصاب‌ها رفیق بازی نباشد شایستگی، تدین وانقلابی بودن ومردمی بودن باشد.

 

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی ایران حاضر به كوتاه آمدن از حقوق ملت نیست و لغو تمام تحریم‌ها راخواستاراست، گفت: ائتلاف‌سازی و اجماع‌سازی برعلیه جمهوری اسلامی راه انداختند تا ایران را مجبور به عقب‌نشینی کنندالبته آمریكایى‌ها ها و سه كشور اروپایى و برخى کشورهای مرتجع عربی ورژیم صهیونیستى هستند واین اجماع جهانی نیست چون چین و روسیه برحقوق ایران تاکید می‌کنند و بیش از ۲۰۰ کشور جهان هم بیشترشان برحقانیت مواضع ایران تأكید دارند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه پنج سال از مطالبه رهبری در مقابله با حقوق‌های نجومی می‌گذرد و دولت قبل چندان اعتقادی به برخورد با این ناهنجاری بزرگ نداشت، ادامه داد: مسئولین فعلی سه قوه، که منادی مقابله با فساد هستند باید با این زیاده‌خواهی‌های زشت مقابله کنند،این مطالبه به حق عموم مردم از دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی است.

 

امام جمعه رحیم‌آباد رودسر حقوق‌های نجومی را یکی ازمظاهر فسادزا، اعتمادزدا و اشرافی‌گری دانست و اضافه‌کرد: این لکه ننگ باید هرچه زودتر برطرف و پاک شود.

 

وی یاد و خاطره آیت‌الله شهید حسن مدرس را گرامیداشت و با تبریک روز مجلس، گفت: آیت‌الله شهید مدرس همواره می‌گفت:« ما ولی نیستیم، وکیل هستیم وباید نظرموکلین خود را بدانیم.»

 

حجت‌الاسلام حبیبی اظهارکرد: شهید آیت‌الله مدرس در حوادث سیاسی اجتماعی مردم را دخیل و شریک می دانست.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به اینکه آیت‌الله شهید مدرس به تمام معنا مردمی بود تا جایی که مورد اعتراض اطرافیانش قرار می‌گرفت، افزود: آیت‌الله شهید مدرس می‌گفت:« من ازهردولتی که بخواهد دخالت درامور ما بکند، می‌ترسم، باید توازن عدمی را نسبت به همه مراعات کرد، نه توازن وجودی را؛ یعنی شما برای خودتان، مابرای خودمان» اصل موازنه عدمی، بعدها به‌صورت«نه شرقی،نه غربی»پایه‌های سیاست خارجی ما را ترسیم کرد.

کد خبر 1120451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha