بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان ها است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر تفکر بسیجی نباشد در مقابل دو قدرت شرق و غرب اسیر خواهیم شد، گفت: بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان ها است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» ظهر امروز (۵ آذر ماه) پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج با تبریک هفته بسیج، گفت: حضور در بسیج برای هرکسی افتخار است و به فرموده امام خمینی(ره) که فرمودند «افتخارم این است یک بسیجی هستم»، بسیج انقلاب ما را به درستی به سر منزل مقصود رسانده است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیج در خنثی کردن کودتاها، مبارزه با استبکار، تلاش برای ریشه کنی بی سوادی، حضور در عرصه های آبادانی و سازندگی و هشت سال دفاع نقش موثری ایفا کرد.

 

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص بسیج فرمودند: «این نیروهای مردمی اگر نبودند در جنگ شکست می خوردیم، ارتش و سپاه بود، اما بسیج اگر نبود شکست می خوردیم، امروز هم اگر بسیج نبود در این تلاطم ها شکست می خوردیم».

 

سردار خرم دل افزود: جملات بسار فاخری حضرت امام راحل فرمودند، از جمله اینکه «با غفلت از ارتش ۲۰ میلیونی سقوط در مقابل ابرقدرت ها را خواهیم داشت، اگر تفکر بسیجی نباشد در مقابل دو قدرت شرق و غرب اسیر خواهیم شد» امام (ره) همچنین می فرمایند: «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان امضا کرده اند»، در جایی دیگر می فرمایند «انکار بسیج یا نابخردانه است یا خائنانه است، هرکس به بسیجی بی احترامی کند یا نا بخرد و یا خائن است».

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان ها است و ما در بسیج هیچ محدودیتی نداریم؛ هرجا مردم به موضوعی نیاز داشته باشند بسیج حاضر است.

 

وی افزود: الگوی بسیجیان باید علی بن ابی طالب (ع) باشد، شاید اوایل انقلاب بحث دفاع و نظامی بود، اما امروز ما در بسیج اهداف بسیار بالاتری داریم .

 

سردار خرم دل با بیان اینکه بحث فرهنگی و تربیتی حوزه بسیج بسیار مهم است، ادامه داد: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، مردمی کردن امنیت یکی دیگر از اهداف بسیج است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گشت رضویون را یک برکت برای بسیج دانست و گفت: آگاهی بخشی به مسلمانان جهان از اهداف اول انقلاب است و امروز وظیفه داریم جهان اسلام را آگاه کنیم و از خواب غفلت بیدار کنیم.

 

وی بصیرت بخشی را بسیار مهم و از وظایف بسیج دانست و یادآور شد: سازندگی و محرومیت زدایی نیز موضوع مهمی است که توسط بسیجیان در سطح کشور و استان اجرایی می شود و امروز گروه های جهادی فعالیت های بزرگی انجام می دهند.

 

سردار خرم دل گفت: ما یک رسالت بسیار بزرگ داریم و آن تشکیل بسیج جهان اسلام است، این موضوع خواسته رهبر انقلاب است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز با افتخار اعلام می کنیم جرقه این حرکت زده شده، اظهار کرد: دشمنان انقلاب با تخریب بخش های یمن، لبنان و عراق خواستند خاری در چشم انقلاب باشند، اما امروز بسیج در کشورهای مختلف از جمله لبنان، عراق، افعانستان و فلسطین تحت عنوان حیدریون، زینبیون، انصارالله و فاطمیون در مقابل آمریکا و اسرائیل شکل گرفته، ایستاده اند و هیمنه آنها را شکسته اند.

کد خبر 1120471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha