بسیج در راستای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته است

احمدی گفت: بسیج همیشه با توجه به نیاز جامعه وارد عمل شده و در راستای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «شاپور احمدی» ظهر امروز (جمعه ۵ آذر) پیش از آغاز آئین خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته آبادان در مصلای ثامن الائمه آبادان، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: استقلال و آزادی از شعارهای جمهوری اسلامی بوده و ما تمرکز خود را بر این موضوع قرار داده ایم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان افزود: بی تردید ایران جزو آزاد ترین و مستقل ترین کشورهای دنیا است.

 

وی با اشاره به ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوس تصریح کرد: امام راحل در ۵ آذرماه دستور تاریخی تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد، چراکه وضعیت انقلاب های جهان را ارزیابی و می دانستند دشمنان چه خواب هایی برای این انقلاب دیده اند.

 

احمدی تکیه بر توان داخلی در راستای نگهبانی و پاسداشت دستاوردهای انقلاب را از مهمترین اهداف حضرت امام خمینی (ره) برای تاسیس بسیج مستضعفین برشمرد و اضافه کرد: بسیج در ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از حرم آل الله و در تمامی عرصه ها دین خود را به انقلاب و ایران ادا کرد و امروز بچه های بسیج سرزنده تر و سرافراز تر از همیشه هستند.

 

وی با بیان اینکه بسیج امروز در تمامی عرصه ها ورود کرده و هر جا که نیاز بوده به مردم خدمات رسانی می کند گفت: در آخرین برنامه بسیج که بحث طرح شهید سلیمانی بود برای مبارزه با کرونا این یگان وارد عمل شد و سربلند نیز از آن بیرون آمد.

 

فرمانده سپاه آبادان به پیروزی بسیجیان در جهادهای اکبر و اصغر اشاره کرد و ادامه داد: بسیج این مدال پیروزی را از تدابیر و اندیشه های امام راحل به دست آورده است.

 

وی با بیان اینکه بسیجی هیچگاه نیاز به دستور و درخواستی از سوی افراد و مسئولان نداشته است یاد آور شد: بسیج همیشه با توجه به نیاز جامعه وارد عمل شده و در راستای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته است.

 

کد خبر 1120482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha