مطالبات رهبری در مورد پرداخت حقوق های نجومی پیگیری شود

حجت الاسلام علیزاده اصل گفت: رهبر معظم انقلاب پنج سال پیش مطالبه برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی را کردند اما همچنان شاهد پرداخت حقوق‌های نجومی هستیم که باید این مطالبه رهبر انقلاب جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل» امروز (جمعه ۴ آذر) در خطبه‌های نماز جمعه  ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: موضوع تقوا یکی از ضرورت‌های زندگی انسان است. انسان مؤمن در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب قدم برمی‌دارد.

 

امام جمعه شوش افزود: انسان باید روزانه اعمال خود را مورد محاسبه قرار دهد و اگر خطایی مرتکب شده باید نسبت به تکرار آن جلوگیری کند.

 

وی با اشاره به یکی از شاخص انسان مؤمن انقلابی اضافه کرد: انسان مؤمن و انقلابی دردمند است، انسان مؤمن انقلابی نسبت به درد محرومان جامعه بی تفاوت نیست و جز افرادی هست که در تمامی اتفافات اخیر جامعه در خط مقدم حاضر خواهد شد.

 

حجت الاسلام علیزاده اصل بیان کرد: در عرصه دفاع مقدس انسان‌های مؤمن انقلابی در خط مقدم بودند، امروزم همین افراد در اتفاقات جامعه همچون سیل، زلزله، کرونا و تدفین اموات کرونایی خط مقدم هستند.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج ابراز کرد: بسیج هیچ موقع تسلیم مشکلات و سختی‌ها نمی‌شود و در تمامی اتفاقات جامعه به موقع در صحنه حاضر می‌شود. هر زمانی به بسیجیان نیاز داشته باشیم آنها در خط مقدم حضوری فعال خواهند داشت.

 

امام جمعه شوش به مطالبه رهبر انقلاب در ارتباط با برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب پنج سال پیش مطالبه برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی را کردند اما همچنان شاهد پرداخت حقوق‌های نجومی هستیم، باید این مطالبه رهبر انقلاب جدی گرفته شود.

 

حجت‌الاسلام علیزاده عنوان کرد: انتظار داریم دولت، مجلس و قوه‌قضاییه، این مطالبه مهم رهبر انقلاب را جدی گرفته و برخورد قاطع نسبت به حقوق‌های نجومی داشته باشند، این پول‌های بیت‌المال و مردم نباید به این راحتی در دست افرادی خاص قرار گرفته شود.

 

امام جمعه شوش بیان کرد: اگر برای برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی نیاز به اصلاح قانونی هست باید هرچه سریع‌تر انجام داد که امیدواریم دولت هرچه سریع‌تر برخورد قاطع با حقوق‌های نجومی را در دستور کار قرار داده و نتیجه این برخوردها از سوی دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

 

کد خبر 1120486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha