گره گشایی از مشکلات ناشی از تفکر بسیجی است/ بررسی نیازهای محلات در بسیج

سرتیپ پاسدار مقوا ساز گفت: تلاش و همت برای گره گشایی از مشکلات ناشی از تفکر بسیجی بین افراد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرتیپ پاسدار «علی مقوا ساز« در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت روز بسیج اظهارداشت: بسیج یک تفکر و نگرش است که بین افراد نهادینه شده و متوجه یک سازمان و نهاد نیست.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: تلاش و همت برای گره گشایی از مشکلات ناشی از تفکر بسیجی بین افراد بوده و منجر به رفع مشکلات و بهبود اوضاع در حوزه های متفاوت می شود.

 

وی با ببیان اینکه بسیجیان مامن و ماوای بسیاری از مردم مظلوم عالم هستند، تصریح کرد: بسیجیان باید برای رفع نیازهای جامعه وارد عرصه بشوند و تاکنون نیز در عرصه های مختلف بسیج اقشار کمک هایی داشته اند.

به اعتقاد سرتیپ مقواساز بسیجی واقعی نسبت به معضلات و نیازهای جامعه بی تفاوت نیست و مصلحت مملکت را بیش از نظر شخصی و علاقه های فردی مورد توجه قرار می دهد.

 

*بررسی نیازهای محلات در بسیج

 

وی با اشاره به رویکرد برنامه ها و اقدامات بسیج برای کمک به تامین دغدغه های جامعه گفت: نیازهای محلات در پایگاه های بسیج بررسی می شود.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: این بررسی ها که با نظر کارشناسی توام خواهد شد فرصت را برای رفع نیاز و یا استفاده از پتانسیل موجود در کاهش نگرانی ها بکار گرفته می شود.

وی افزود: نیروهای بسیجی همواره پای صحنه های مختلف انقلاب هستند و مانع از برنامه ریزی موفق دشمن می شوند.

 

کد خبر 1120492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha