مراسم بزرگداشت هفته بسیج در روستای غریب محله بهشهر برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته بسیج در روستای غریب محله بهشهر به همت حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) سپاه ناحیه بهشهر و با حضور جناسمی فرمانده سپاه ناحیه بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «حسین جناسمی» امشب ( 5 آذرماه) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در جمع برادران و خواهران روستاهای بالادست یانه سر بهشهر در روستای غریب محله بر ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن تاکید کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: دشمن از اتحاد و وحدت و ولایتمداری و اخلاص در عمل بسیجیان هراسان است و از این وحدت ما می ترسد و لذا باید با اتحاد و همبستگی بیشتر بر دشمنان نائل شویم.

 

وی با بیان اینکه امروز زمان آمادگی همه جانبه در برابر دشمنان در جنگ نرم است؛ خاطر نشان کرد: امروز دشمن با همه توان خود برای ضربه زدن به خانواده ایرانی وارد عمل شده و اکنون که فضای مجازی در دسترس همگان قرار گرفتنه است باید از این فضا مراقبت شود.

 

جناسمی گفت: حفظ و حراست از بنیان خانواده و افزایش بصیرت و بیداری گامی مهم برای غلبه کردن بر دشمنان است و باید همواره در این راستا آگاه و هوشیار و بیدار در میدان حاضر باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر یادآور شد: حفظ ارزش ها، مخلص بودن و ولایتمداری از خصیصه های مهم یک بسیجی است که موجب ماندگاری و استقامت و پایداری او شده است و باید این ویژگی ها حفظ و به نسل جدید منتقل و برای آنان این موارد تبیین شود.

کد خبر 1120499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha