توجه به مفاهیم قرآن برای انسان‌ها راهگشا است

حجت‌الاسلام سید رضایی توجه به درون و مفاهيم قرآن را برای انسان‌ها راهگشا دانست و گفت: قرآن برای اهل معرفت و كرامت سرشار از نور و رحمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محفل نورانی انس با قرآن کریم جمعه شب( ۵ آذر) به مناسبت هفته بسیج در مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام«سید علی سید رضایی» در این آیین، اظهارکرد: قرآن چراغ نور هدايت تمامی انسان‌هاست و به همين علت كسانی كه با قرآن انس می‌گیرند، به سعادت ابدی در دنيا و آخرت ممی‌رسند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا توجه به درون و مفاهيم قرآن را برای انسان‌ها راهگشا دانست و افزود: قرآن برای اهل معرفت و كرامت سرشار از نور و رحمت است.

 

وی تصریح‌کرد: برای دستیابی به رمز و رموز بی‌حد و اندازه قرآن کریم باید با عمق جان با قرآن انس بگیریم تا درهای حکمت به روی ما گشوده شود.

 

سید رضایی در ادامه با تبریک هفته بسیج،گفت: بسیج تفکر، اندیشه و منطق است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه بسیجی به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست و وابسته به اسلام است، افزود: تفکر بسیجی نشات گرفته از ایمان قوی است.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی نشان داده که هیچکس به اندازه بسیج دغدغه اسلام و انقلاب ندارد، تصریح‌کرد: تفکر بسیجی، داعش و حامیانش را به زانو در آورد.

 

سید رضایی به مطالبه‌گری توسط بسیجیان تاکید کرد و گفت: بسیجیان همواره در همه عرصه‌ها حضوری موثر داشته‌اند و در برابر جنگ نرم دشمن نیز باید مقتدرانه وارد شوند تا دشمنان در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بمانند.

 

گفتنی است، محفل انس با قرآن کریم که با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و به همت امام جماعت، هیئت امنای مسجد، هیئت رزمندگان اسلام، پایگاه مقاومت بسیج شهید شیارکار حوزه شهری و کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد، حاضرین در این محفل از تلاوت زیبای امید چالاک و سینا هنری از قاریان ممتاز کشوری بهره‌مند شدند.

کد خبر 1120503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha