شفافیت و فسادستیزی در راس مدیریت استان است/ مشارکت نخبگان در مدیریت

مرتضوی با اشاره به ماموریت و اهداف دولت سیزدهم گفت: شفافیت، توزیع عادلانه منابع و فرصت ها و فسادستیزی در راس مدیریت استان اصفهان همسو با برنامه های دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید رضا مرتضوی در گفتگوی خبری رسانه ملی به برنامه های مدیریت جدید استان اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: شفافیت، توزیع عادلانه منابع و فرصت ها و فسادستیزی در راس مدیریت استان اصفهان همسو با برنامه های دولت است که در این مسیر توجه به مردمی بودن و دوری از تجمل گرایی مورد توجه و دقت قرار می گیرد.

استاندار اصفهان گفت: مدیران جدید استان به دور از تجکل گرایی و اتلاف وقت دغدغه ها را پیگیری خواهند کرد و در حال حاضر مدیران روزانه 18 ساعت درگیر کارهای اداری و رسیدگی به نیازهای استان هستند.

 

وی ادامه داد: استفاده از نخبگان و مدیریت مردمی از مهمترین رویکرد فعالیت است که توام با شفافیت، فساد ستیزی، توزیع عادلانه امکانات انجام می‌دهد.

مرتضوی با بیان اینکه احداث 230 هزار واحد مسکونی برای چهارسال استان اصفهان پیش بینی شده، گفت: 146 هزار نفر ثبت نام کرده اند و 58 شهر آماده اجرای این طرح هستند.

 

وی آلایندگی هوا را از مهمترین معضلات اصفهان معرفی کرد و یادآورشد: در رفع این چالش به همکاری مردم در مدیریت سوخت و کنترل وسایل آلاینده شخصی لازم است.

استاندار از مردم خواست تا در اجرای طرح های زوج و فرد همکاری کنند و قول داد تا دولت هم از استفاده منابع و سوخت های آلاینده در  نیروگاه ها ممانعت کند.

 

وی در بخشی از این مصاحبه خبری به واکسیناسیون استان اشاره کرد و اظهارداشت: پوشش دز اول بیش از 77 درصد و دز دوم 63 درصد است و در بین دانش آموزان این شاخص به ترتیب  72 درصد بیش از 50 درصد است که این اقدام با اجرای طرح شهدای سلامت رشد خواهد داشت.

مرتضوی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تا19 آذر پوشش واکسیناسیون به 85 درصد می رسد.

 

*مشارکت نخبگان در مدیریت

 

وی به سیاست مردمی و استفاده از نظرات کارشناسان در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: استفاده از نخبگان و مدیریت مردمی از مهمترین رویکرد فعالیت است.

نماینده دولت در استان اصفهان این تعاملات بین مردم و دولت را برای خدمت رسانی لازم بیان کرد و گفت: از روزهای اول مدیریت این کار آغاز شده و در حوزه های مختلف از افراد کارشناس و صاحب نظر استفاده خواهد شد.

 

وی به بحران آب اصفهان اشاره کرد و یادآورشد: مردم دغدغه های خود را بیان کردند و صدای کشاورزان به مسئولان ملی رسید و در راس کارها قرار گرفت اما موضوع اغتشاش و ناامیدی کاری به کشاورزان ندارد.

مرتضوی با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای اجرای پروژه های آبرسانی در دوره های قبلی شده، اذعان داشت: تکمیل طرح ها باری از مشکلات را رفع خواهد کرد و از طرفی هم به بارندگی های آینده امید داریم تا اینکه با لطف حضرت حق از این بحران بگذریم.

کد خبر 1120517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha