هنرمندان نوجوان مسجدی به تماشای فیلم «منصور» نشستند

بچه های گروه سرود «نسیم ولایت» مسجد قائم آل محمد بجنورد با همراهی امام جماعت مسجد، به مناسبت هفته بسیج، به تماشای فیلم «منصور» نشستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نوجوانان هنرمند  گروه سرود «نسیم ولایت» مسجد قائم آل محمد (عج) بجنورد با همراهی حجت الاسلام «میرزازاده» امام جماعت این مسجد، همزمان با پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج در سینما گلشن بجنورد حضور یافته و  فیلم منصور  را تماشا کردند.

 

«علی پولادی»، سرپرست و مربی این گروه سرود در این باره گفت: با توجه به اهمیت کار فرهنگی و تربیت نیروهای انقلابی که با شناخت تاریخ انقلاب اسلامی و افراد تاثیرگذار آن حاصل می شود و این موضوع بسیار ضروریست و البته سینما می تواند این تاثیرپذیری و شناخت کمک کند، به همین دلیل این برنامه ریزی با همکاری ستاد فهمای استان انجام شد.

 

وی افزود: 20 تن از نوجوانان فعال در مسجد و عضو گروه سرود با همراهی امام جماعت آن، در این برنامه حضور داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مهدویت روستای علی آباد بجنورد نیز با همکاری ارکان مسجد این روستا و فعالان فرهنگی آن، دوشنبه شب، هشتم آذرماه، یک سانس از اکران این فیلم در سینما گلشن را ویژه تماشای مردم این روستا  اختصاص داده است.

 

گفتنی است؛ فیلم سینمایی منصور، به  نویسندگی و کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه کنندگی  جلیل شعبانی و محصول سال 1398 سینمای ایران است که  به بخش هایی از زندگی تیمسار شهید «منصور ستاری» و ساخت اولین جنگنده کاملا ایرانی می پردازد و سال های پایانی دفاع مقدس که ایران به شدت درگیر کمبود تسلیحات نظامی بود را روایت می کند.

 

 

 

کد خبر 1120529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha