برتری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی تهران در حوزه خادمیاری رضوی

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از کسب رتبه برتر دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در خدمت رسانی به مردم و انجام امور خادمیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان محمدحسین استاد آقا؛ مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در حاشیه آیین تکریم و معارفه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی در پویش‌های مختلف همچون سفره مهربانی ۳و۴، قربانی عید قربان، اطعام عید سعید غدیر، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در موج پنجم کرونا با مشارکت ویژه به کمک مخدومین و محرومین شتافتند.

وی گفت: دبیرخانه استان تهران در ارائه خدمات کریمانه طبق ارزیابی صورت گرفته و بررسی گزارش عملکرد فعالیت‌های سال 1399در مقایسه با دبیرخانه‌های سراسر کشور توانست رتبه اول را در حوزه عملکردی کانون‌‌های خدمت آستان قدس رضوی کسب کند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: دبیرخانه استان تهران با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود خادمیاری می‌تواند در بسیاری از برنامه‌ها و مسائل، الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

استادآقا خاطر نشان کرد: مردم با عشق و علاقه‌ای که نسبت به امام رضا(ع) دارند همیشه برای خدمت‌رسانی به محرومان و گره‌گشایی از مشکلات مردم با اخلاص پای کار هستند که تاکنون همه برکات این پای کار بودن را دیده‌ایم.

وی ضمن به تصویر کشیدن گوشه هایی از کرامات حضرت و برکات حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی استان ها، گزارشی از برنامه ها و فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته ارائه کرد و از زندانی ارمنی‌ که پس از برگزاری جشن گلریزان رضوی به لطف حضرت امام رضا (ع) آزاد شده بود و به همراه خانواده‌ی خود به دین مبین اسلام تشرف یافت، سخن گفت.

کد خبر 1120597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha