اخلاص، رکن و شالوده تفکر بسیجی/ افتخار بسیج، حرکت در مسیر ولایت است

مسئول شورای فرهنگی روستای محمد آباد شهرستان آران و بیدگل گفت: رکن و شالوده تفکر بسیجی، اخلاص است و این روحیه در همه حوزه های جامعه قابل تعمیم است.

حجت الاسلام محمد عرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور درایت و دوراندیشی امام راحل(ره) در تاسیس این شجره طیبه هست؛ شجره طیبه ای که ریشه در باورهای عمیق دینی و اسلامی دارد.

 

مبلّغ دینی و مسئول شورای فرهنگی روستای محمد آباد شهرستان آران و بیدگل افزود: جایگاه واقعی بسیج در بیان امام راحل و مقام معظم رهبری حفظه الله بارها اشاره شده به ویژه این جمله ای که حضرت امام فرمودند اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد.
 

حجت الاسلام عرب بیان داشت: رکن و شالوده تفکر بسیجی، اخلاص است و این روحیه در همه جا، در مراکز علمی، دانشگاه ها، مدارس، مراکز صنعتی، مراکز نظامی و انتظامی و همه حوزه های جامعه قابل تعمیم است و اگر این تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود، برکات کارها چندبرابر می شود.

 

امام جمعه موقت ابوزیدآباد با بیان اینکه تفکر بسیجی در هر جایی تزریق شود مایه خبر و برکت است، گفت: تفکر بسیجی باید در حوزه های علمیه هم جاری و ساری باشد همانطور که امام خمینی(ره) به عنوان مرجع تقلید در روزها یا ماه های آخر عمرشان افتخارشان را بسیجی بودن خواندند.

 

حجت الاسلام عرب افزود: امروز برای موفقیت و پیروزی در همه عرصه ها و تقویت روحیه جهادی باید فرهنگ بسیجی در جامعه رونق یابد.

 

وی ادامه داد: اکنون جنگ ما با دشمن، جنگ نرم است و جوانان ما مورد هدف قرار دارند ما احتیاج به پناهگاه داریم و یکی از بهترین پناهگاه ها برای جوانان ما پایگاه های بسیج است.


این مبلغ دینی افزود:  افتخار و سربلندی بسیج پایداری بر راه و سیره شهدا و حرکت در مسیر ولایت است، لذا باید بسیج را قدر بدانیم و ادامه دهنده راه شهدای بسیجی باشیم.

کد خبر 1120666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha