پیگیری مستمر اتاق بازرگانی فارس برای خسارت های ناشی از قطع برق واحدهای صنعتی فارس

رازقی گفت: اتاق بازرگانی همواره مدافع بخش تولید و صنعت استان است و میزان خسارات واحدهای صنعتی استان در پی قطع برق را احصا و اعلام کرده است و تا کسب نتیجه نهایی پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (شنبه 6 آذر) در جلسه کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس گفت: قطعی برق به 32 واحد صنعتی فارس خسارت وارد کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس افزود: دولت وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای بخش های مختلف کشور را دارد و وزارت نیرو طبق قانون باید جوابگوی خسارت واحدهای تولیدی و صنعتی باشند.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی فارس میزان خسارات واحدهای صنعتی استان را احصا و اعلام کرده است و جوابیه ارسالی به اتاق بازرگانی فارس مطابق قانون نیست و پیگیری موضوع از طریق شورای گفتگوی ملی و استان ادامه دارد.

رازقی تاکید کرد: خاموشی های برق شرکت توزیع برق شیراز و برق منطقه ای نامنظم و بی برنامه بوده که موجب وارد شدن خسارت های بسیاری به واحدهای تولیدی و صنعتی فارس شده و در صورت عدم نتیجه و ادامه روال و بر اساس ماده 25 قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار چاره ای جز شکایت به دستگاه قضایی برای حمایت از تولید و جبران خسارت واحدها نیست.

رئیس اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: طبق مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی، جدول خاموشی ‌ها باید به همه اعلام شود اما شرکت برق منطقه‌ ای فارس خود را ملزم به این اقدام نمی ‌داند.

رازقی تصریح کرد: اتاق بازرگانی همواره مدافع بخش تولید و صنعت استان است و به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان مشکلات بخش صنعت و تولید فارس را تا کسب نتیجه، پیگیری می کند.

رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی برای زمستان خود باید آینده نگری کنند و در دولت جدید امیدهایی در دل مردم و بخش تولید ایجاد شده است که امیداوریم شاهد بهبود شرایط و رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان باشیم.

کد خبر 1120735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha