مسئولان بیشتر بمانند تجربیات منطقه ای بیشتر جواب می دهد

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر مسئولان بیشتر بمانند تجربیات منطقه‌ای بیشتر جواب می دهد، گفت: چون هر استاندار جدیدی که بیاید باید مدتی بماند تا تجربه و شناخت پیدا کند که خود این امر زمان می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۶ آذر) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در کنار انواع سرمایه های جامعه، یکی از مهمترین آنها مسئولین نظام اسلامی است و بزرگترین سرمایه این مردم به لحاظ تجربه و دانش هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جا به جایی مسئولان طبیعی است و هرچند مدتی این اتفاق می افتد، افزود: حتی در دولت قبلی چهار استاندار در خراسان جنوبی تغییر کردند و باز دولت جدید که می آید این قضیه طبیعی‌تر است چون برابر با شیوه سیاسی خود مسئولان را انتخاب می کند.

 

وی با تأکید بر اینکه اما خدمت، خدمت است و آن جایی که هیچ جا به جایی ندارد محضر خداوند متعال است، افزود: انسان در هر شرایطی بتواند به بندگان خدا خدمت کند این‌ها ثبت می شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر مسئولان بیشتر بمانند تجربیات منطقه ای بیشتر جواب می دهد، تصریح کرد: چون هر استاندار جدیدی که بیاید باید مدتی بماند تا تجربه و شناخت پیدا کند که خود این امر زمان می برد لذا جایی که ضرورتی ندارد به خصوص که در یک دولت نباید چهار بار استاندار تغییر می کرد البته این مسئله با روی کار آمدن دولت جدید ایجاب می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به لزوم انتقال تجربیات بین مسئولان قدیم و جدید، ادامه داد: صاحب اصلی خداست و هر کسی در هر جایی باشد در محضر خداست و می تواند در این کار خیر همکاری داشته باشد تا خدمت به مردم پررنگ‌تر شود.

 

وی بیان کرد: در شرایط عادی اگر نقصی در کار نیست مسئولان بیشتر بمانند خدمت ها پررنگ‌تر می شود.

 

 

کد خبر 1120750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha