توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۹۹۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی این نهاد با کمک مردم و خیرین توزیع شده است.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی در زمینه کمک به مددجویان بهزیستی استان توجه بسیار خوبی طی سال جاری داشته اند.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به توزیع بسته معیشتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 12 هزار و 990 بسته معیشتی در بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی در خراسان جنوبی با کمک مردم و خیرین توزیع شده است.

 

وی ارزش این میزان کمک های معیشتی را در مجموع 20 میلیارد و 340 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بسته های معیشتی توزیع شده شامل اقلام ضروری از جمله برنج، روغن، ماکارونی، گوشت به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال است.

 

عرب نژاد بیان کرد: در راستای کمک به فرزندان خانواده های تحت پوشش با توجه به شروع سال تحصیلی و شروع فصل سرما تعداد 500 دست البسه زمستانی به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال و یک هزار و 950 پک لوازم التحریر به ارزش پنج میلیارد و 850 میلیون ریال توزیع شد.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان به بحث توزیع غذای گرم و بسته های بهداشتی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری 23 هزار و 250 پُرس غذای گرم به ارزش چهار میلیارد و 650 میلیون  ریال و 600 بسته بهداشتی به ارزش 400 میلیون ریال بین مددجویان این سازمان در خراسان جنوبی توزیع شده است.

 

وی با اشاره به هفته بسیج عنوان کرد: به مناسبت هفته بسیج به همت خیرین و موسسات خیریه خارج استان مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب کمک های غیرنقدی و البسه زمستانی ویژه مددجویان شبه خانواده مراکز در استان جذب شد.

 

عرب نژاد توانمندسازی مددجویان زیر پوشش بهزیستی را از رویکردهای اصلی این نهاد حمایتی عنوان کرد و گفت: تلاش می شود برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های این سازمان در حوزه های مختلف از جمله در بحث ایجاد اشتغال با استفاده از پرداخت تسهیلات به شکل مطلوب استفاده شود.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: هم اکنون در استان 123 هزار و 48 نفر تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و از خدمات آن بهره مند می شوند که از این تعداد 23 هزار و 998 نفر معلول و 10 هزار و 128 زن سرپرست خانوار و فرزند بی سرپرست هستند.

 

 

کد خبر 1120785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha