تجلیل از شاگردان برتر قرآنی به مناسبت هفته بسیج در کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز

رضا زاده گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» در برنامه ای، هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای معزز جنگ تحمیلی را گرامی داشت و از شاگردان برتر قرآنی مسجد تجلیل کرد.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، با اشاره به برگزاری برنامه  گرامیداشت هفته بسیج در مسجد و آرامگاه «نور» شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» در برنامه ای، هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای معزز جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: این برنامه روز جمعه 5 آذر از ساعت 15 تا 18 در مسجد و آرامگاه «نور» شیراز برگزار شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: در این مراسم از شاگردان موفق کلاس قرآن استاد «سلطانی»، تجلیل شد و سه تبلت برای دانش آموزان برتر کلاس مسجد «نور»  توسط کانون عکاسان و یک خیر تهیه و اهدا شد و استاد قرا« نیز به شاگردان موفق خود 2 بلوز و 2 دست کت اهدا کرد.

وی با اشاره به حضور یک بانوی خیر در این مراسم نیز بیان کرد: خانم «حسینی» 20 جوراب و6 حوله به بچه ها اهدا کرد و در پایان این مراسم شاگردان قرآنی برای جمیع شهدا و اموات به قرائت فاتحه پرداختند.

رضا زاده اعلام کرد: کلاس قرآن شاگردان پسر در 2 ماه گذشته در روزهای جمعه به طور مستمر همراه با آموزش قرآن و مداحی در مسجد «نور» برگزار شد و کلاس شاگردان دختر نیز روزهای پنج شنبه با آموزش قرآن و مداحی و تریکوبافی برگزار می شود.

کد خبر 1120856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha