کاشت ۳ میلیون اصله نهال به نیابت شهدای استان ایلام

سه میلیون اصله درخت به همت بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و منابع طبیعی استان به نیابت از ۳ هزار شهید استان ایلام با حضور مسئولان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مهران غرس شد.

به گزارش خبرگزاری  شبستان از ایلام، مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام،  در حاشیه برگزاری آیین نهال کاری به نیابت از ۳ هزار شهید استان ایلام کاشت ۳ میلیون اصله نهال در ایلام به نیابت شهدای ایلام، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پویش ملی ایران سبز و به نیابت از سه هزار شهید استان ایلام قرار است به یاد هر شهید یک هزار اصله نهال در استان ایلام کاشته شود.

 

«رضا احمدی» با بیان اینکه امروز و در حاشیه کنگره ملی شهدای ایلام و به یاد سه هزار شهید استان این طرح ملی آغاز شد و تا پایان سال جاری ادامه دارد، تصریح کرد: این تعداد نهال توسط مردم، بسیجیان و با همت بسیج سازندگی سپاه و با مشارکت منابع طبیعی انجام می‌شود.

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان اینکه نهال‌های مورد نیاز این طرح در نهالستان‌های استان تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۲ میلیون اصله نهال در سطح نهالستان‌های ایلام تولید می‌شود که سه میلیون از این تعداد مربوط به این طرح ملی است.

 

گفتنی است، آیین نهال کاری به نیابت سه هزار شهید استان ایلام امروز شنبه در محسن آباد شهرستان مهران با حضور مردم، مسئولان، بسیج و سپاه برگزار شد.

کد خبر 1120865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha