خانواده های شهداء مایه خیر و برکت انقلاب اسلامی هستند

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گچساران با بیان اینکه خانواده های معظم شهداء مایه خیر و برکت انقلاب اسلامی هستند، گفت: آرامش و امنیت امروز کشورمان نیز مرهون رشادت ها و جانفشانی شهدای والامقام و نیز صبر و استقامت خانواده معظم آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، امام جمعه گچساران، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی دیگر از کارکنان سپاه ناحیه این شهرستان با خانواده های معظم شهیدان «سیدحسین موسوی نژاد»، «جعفر جعفرپور» و نیز جانباز 70 درصد «عبدالزهرا مزبانی» دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

 

سرهنگ «باقر پسنده» در این دیدارها ضمن گرامی داشت هفته بسیج، با بیان اینکه خانواده های معظم شهداء مایه خیر و برکت انقلاب اسلامی هستند، گفت: آرامش و امنیت امروز کشورمان نیز مرهون رشادت ها و جانفشانی شهدای والامقام و نیز صبر و استقامت خانواده معظم آنها است.

 

وی افزود: هر فردی که در جامعه نسبت به خون شهداء ادای دین می کند، وظیفه هم دارد که تکریم از خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان را در سرلوحه اقداماتش قرار دهد.

 

پسنده ادامه داد: دیدار با چنین خانواده هایی تقویت روحیه خدمت گزاری در جامعه را دوچندان خواهد کرد و تا زمانی که چنین روحیه ای در کشورمان نیز حاکم باشد، دشمن هیچ غلطی هم نمی تواند بکند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گچساران یادآور شد: اعتقاد داریم دیدار با خانواده های معظم شهداء، آزادگان، جانبازان و ایثارگران باید در جامعه نهادینه شود که این مهم نیز در راستای پایبندی به ارزش های والای نظام اسلامی خواهد بود و در واقع نیز قدردانی عملی از شهداء و خانواده های آنها به معنای ادامه راه و حرکت در مسیر شهداء است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در کشورمان باید همیشه زنده بماند، اظهار کرد: توانمندی، پیشرفت ها و دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در پرتو همین رشادت ها و مقاومت ها به دست آمده است.

 

پسنده با اشاره به اینکه همه ما مسئولیت بسیار سنگینی در گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت بردوش داریم، افزود: نباید فراموش کنیم که جانفشانی های این عزیزان بود که امروز در کمال امنیت، اقتدار و عزت زندگی می کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گچساران گفت:خانواده معظم شهداء به بهترین شکل ممکن به وظیفه خودشان عمل کردند و همه وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری این عزیزان راه امام (ره) و شهداء را با حرکت در مسیر ولایت ادامه دهیم و برسر پیمانی که با شهداء بستیم، بمانیم.

کد خبر 1120881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha