برگزاری نخستین کنگره شهدای محور مقاومت استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

نخستین سالگرد سرلشگر شهید «استوار» و نخستین کنگره شهدای محور مقاومت استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صادق استوار»، با اشاره به برگزاری نخستین سالگرد شهید «استوار» گفت: نخستین سالگرد سرلشکر شهید «استوار و نخستین کنگره شهدای محور مقاومت استان فارس روز پنجشنبه ۱۱ آذرم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

فرزند سرلشکر شهید «استوار» افزود: سخنران این برنامه سردار «قاآنی»، فرمانده سپاه قدس خواهد بود و شهید «استوار محمودآبادی» متولد شیراز، از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌ الله «دستغیب» و از جوانان انقلابی شیراز بود که در دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری، دوشادوش سرداران شهید حاج «قاسم سلیمانی» و حاج حسین همدانی در سوریه و عراق مجاهدت کرد.

خاطر نشان می شود، این شهید والا مقام، معاون آموزش نیروی زمینی سپاه، فرمانده دانشکده علوم و فنون پیاده، مسئول اطلاعات نیروی زمینی، طراح، موسس و فرمانده نیروی ویژه صابرین سپاه، طراح و فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور و فرماندهی قرارگاه حمزه سید الشهدا در شمال غرب کشور از جمله عرصه‌های خدمت رسول ولایت پس از دوران دفاع مقدس بود.

وی از ابتدای جوانی و با شروع دفاع مقدس عازم جبهه ‌های غرب و جنوب شد و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر ۱۹ فجر، فرمانده تیپ مستقل امام حسن(ع) به دفاع از کشور پرداخت و بارها مجروح و مصدوم شیمیایی شد و در عرصه فرهنگی کشور مسئولیت مدارس سپاه را بر عهده گرفت و مسئول پیاده‌سازی الگوی طرح تحول و سند چشم‌انداز نظام آموزشی مدارس کشور شد.

 

کد خبر 1120930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha