نارضایتی ارباب رجوع سزاوار ملت ایران نیست/ هم گرایی بین بخشی

حججی با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوه و خوش رفتاری با مردم گفت: نارضایتی ارباب رجوع سزاوار ملت ایران نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مجید حججی« در مراسم تکریم و معارفه شهردار تیران به تلاش برای خدمت به مردم تاکید کرد و اظهارداشت: برای رفع نیازهای مردم همت و تلاش لازم بوده و مدیران و کارکنان نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند.

فرماندار تیران و کرون افزود: نارضایتی ارباب رجوع سزاوار ملت ایران نیست و باید تکریم ارباب رجوه و خوش رفتاری با مردم سرلوحه کار باشد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از مراجعین مطالبه غیرقانونی دارند، تصریح کرد: چنین درخواست هایی را نیز با ادب و خوش رویی پاسخ داده شود.

حججی به تغییرات مدیریتی نیز پرداخت و اذعان داشت: در هر دوره ای از کار دولت ها تغییرات وجود داشته و تا زمانی که مدیر جدید مسئولیت خود را آغاز کند، مسئول قبلی باید در سمت خود ایفا نقش داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: مدیران ادارات تا آخرین ساعت مسئولیت خود وظایف محوله را انجام دهند و کارها نباید در این دوران گذار به راحتی سپری شود.

 

*هم گرایی بین بخشی مسئولان اداری

 

فرماندار تیران و کرون همچنین به موفقیت هایی که در این شهرستان بدست آمده گفت: دستیابی به این نقطه ثمره همکاری همه نهادها و ادارات بوده و در آینده نیز این مسیر ادامه پیدا کند.

وی تعامل ادارات با شهرداری ها و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای دستیابی به نقطه مثبت کاری را مهم بیان کرد و اذعان داشت: از حاشیه ها دور شویم.

 

فرماندار تیران و کرون به دغدغه رفع مشکلات شهری اشاره کرد و گفت: برخی از پروژه های شهر ناتمام مانده و نیاز به برنامه ریزی و اقدام جدی مدیران شهری است.

وی تصمیم گیری برای فعالیت مجدد باغ بانوان و یا احداث محل دیگری برای این موضوع و  تکمیل پروژه خیابان طهران قدیم از جمله دغدغه های این شهر بیان کرد.

کد خبر 1120932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha