نقشه راه مدیریت شهری کرج برای تحقق سیمای شهری با سبک اسلامی ایرانی ترسیم شود

عبداللهی با اشاره به اهمیت الگوگیری از برنامه های شهری موفق جهان گفت: نقشه راه مدیریت شهری کرج برای تحقق سیمای شهری با سبک اسلامی ایرانی باید ترسیم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست با شهرداران کرج، فردیس که عصر شنبه ۶ آذرماه گفت: مدیریت شهری کرج با الگوگیری از برنامه های شهری موفق جهان می توان عملکرد شاخصی داشته باشد. 

 

استاندار البرز افزود: طرح تفضیلی یکی از ضرورت های مدیریت شهری است که مبتنی بر آن باید سیستم عملکرد شهرداری پایبند به قانون باشند. 

 

وی با اشاره به اهمیت سیمای شهر اسلامی ایرانی بیان کرد: نقشه راه مدیریت شهری برای تحقق سیمای شهری با سبک اسلامی ایرانی باید ترسیم شود. 

 

وی عنوان کرد: نورپردازی و نمای ساختمان ها تحت نظارت شهرداری کرج باید طراحی و اجرایی شود و اساس آن توجه به شاخص های سبک زندگی اسلامی ایرانی است. 

 

عبداللهی اظهار کرد: مصالح ساختمانی به واقع ثروت ملی است که باید در ساخت و سازها از دفن بیهوده مصالح و عمر کوتاه سازه ها پیشگیری کرد. 

 

استاندار البرز خطارنشان کرد: آزادراه جنوبی کرج باید طراحی شد هویت بخشی به ورودی های استان و ساماندهی آزادراه تهران به کرج، زیباسازی و ایجاد فضای سبز در حاشیه اتوبان در دستور کار شهرداری باید قرار گیرد. 

 

 

کد خبر 1121005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha