ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳ هزار شهروند دهلرانی

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: از ابتدای شیوع یماری کرونا تا کنون ۳ هزار ۲۹۳نفر در این بیمارستان، خدمات درمانی دریافت کرده اند.

«معصومه نیازی» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از این میزان مراجعه کننده یک هزار و ۷۷۸ نفر به صورت سرپایی درمان و یک هزار و 515نفر نیز بستری شدند.

 

 وی ادامه داد: ماه گذشته نیز تعداد ۶۵ نفر بیمار کرونایی به بیمارستان مراجعه کرده است که از این تعداد ۴۰ نفر به صورت سرپایی درمان و مابقی نیز بستری شدند

 

نیازی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۳ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان بستری است، گفت: انتظار داریم که شهروندان همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

 

سرپرست بیمارستان شهدا به دستگاه سیتی اسکن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با راه اندازی دستگاه سی. تی. اسکن بخش زیادی از مشکلات شهروندان مرتفع شده است.

 

وی گفت: در حال حاضر ۹ پزشک متخصص زنان و  زایمان،  ۲ پزشک قلب و داخلی،  ۲ پزشک جراح عمومی، سنوگرافی، اعصاب روان و در بیمارستان شهدای دهلران به بیماران خدمت می کنند و در هفته های آینده متخصص کودکان نیز جذب خواهد شد.

 

نیازی به خدمات ارزشمندی کادر درمان به بیماران کرونایی اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این ایام شهروندان و خیرین اقلام مورد نیاز بیمارستان برای خدمات بهتر به بیماران تهیه کردند که قابل تقدیر است.

 

کد خبر 1121072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha