ترور و شهادت شهید فخری‌زاده باعث روشنی مسیر و هدایت دیگران شد

حجت‌الاسلام آذرافروز گفت: دشمن فکر می‌کند با به شهادت رساندن امثال شهید فخری‌زاده، راه و آرمان‌های آنها پایان می‌یابد، در صورتی که این اقدام باعث روشنی مسیر و هدایت دیگران می‌شود.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با یک برنامه ناجوانمردانه و بسیار بزدلانه، شهید فخری‌زاده را ترور و به شهادت رساندند.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: دشمن از هر ابزاری استفاده می‌کند تا جلوی پیشرفت و سرعت فزاینده انقلاب اسلامی را بگیرد و در دشمنی هم بسیار قوی است و هر روز نقشه‌های جدیدتری می‌بندد.

 

وی اذعان کرد: دشمن باید این را بداند که انقلاب اسلامی راه خود را پیدا کرده و از آرمان خود که تشکیل تمدن نوین اسلامی و بعد از آن مقدمه ظهور امام زمان (عج) است، کوتاه نخواهد آمد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز با بیان اينکه شاید این کارهای بزدلانه دشمن، جلوی سرعت ما را بگیرد ولی هیچوقت دست از آرمان‌های خود نمی‌کشیم و این راه را ادامه می‌دهیم تصریح کرد: شهدایی همچون شهدای هسته‌ای، افرادی هستند که می‌توانند یک جامعه را حرکت دهند.

 

وی به دلایل ترور و شهادت شهید فخری‌زاده پرداخت و عنوان کرد: دشمن با نتیجه کار و علمی که این دانشمندان به دست می‌آورند خیلی کار ندارد بلکه دشمنی اساسی آنها با نوع این آدم‌ها است چرا که این اشخاص جامعه را به حرکت در می‌آورند.

 

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه خوزستان بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دشمنان برای اینکه جوامع را به غارت ببرند و فرهنگ، آرمان و اعتقاد جامعه را نابود کنند، اجازه نمی‌دهند مردم آگاه و بینا شوند و در همین راستا، ستاره‌های جامعه همچون شهید فخری‌زاده را به شهادت می‌رسانند.

 

وی با اشاره به اينکه دانشمندان و بزرگان هسته‌ای، علمی، نظامی، دینی و اعتقادی ما از اینکه توسط دشمن به شهادت برسند، نمی‌ترسند ادامه داد: دشمن فکر می‌کند با به شهادت رساندن امثال شهید فخری‌زاده، راه و آرمان‌های آنها پایان می‌یابد، در صورتی که این اقدام باعث روشنی مسیر و هدایت دیگران می‌شود.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز با بیان اینکه دشمن جایگاه شهادت و آرمان‌های ما را نمی‌داند و برای همین دست به ترور بزرگان و دانشمندان می‌زند یاد آور شد: انتظار می‌رفت پس از شهادت شهید فخری‌زاده، دستگاه دیپلماسی و دولت، پیگیری می‌کردند و سیلی محکمی را به دشمن می‌زدند.

 

کد خبر 1121074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha