۱۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر است

با توجه به اتمام مهلت ارائه آثار به جشنواره استانی ابوذر، ضروری است اصحاب رسانه و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰ آذرماه سال جاری اقدام به ارائه آثار خود نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با توجه به اتمام مهلت ارائه آثار به جشنواره استانی ابوذر، ضروری است اصحاب رسانه و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا 10 آذرماه سال جاری اقدام به ارائه آثار خود نمایند.

 


علاقه‌مندان علاوه بر شرکت در بخش‌های اصلی این جشنواره می‌توانند در دو بخش انتخابات و کنگره 3535 شهید استان زنجان نیز آثار خود را ارائه کنند.

 


این جشنواره در موضوعات امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگو سازی و مطالبه کار آمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خود اتکایی، مانع‌زدایی و دشمن شناسی برگزار می‌شود.

 


علاقه‌مندان در موضوعات عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن‌گرافی و اینفوگرافی آثار خود را ارسال کنند.

 


پس از پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره امکان تمدید مهلت وجود ندارد به همین دلیل اصحاب رسانه استان تلاش کنند در زمانی باقی ماننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 


پس از جمع‌آوری آثار، آثار ارائه شده به تهران برای داوری ارسال شده و در 21 دی ماه به عنوان روز قشر بسیج رسانه مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

کد خبر 1121079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha