زنان ایلامی همپای مردان در دفاع از کیان اسلام در صحنه بوده و هستند

سردار شاکرمی با بیان اینکه زنان ایلامی همپای مردان در دفاع از کیان اسلام در صحنه بوده و هستند، بر تداوم راه و منش شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس به ویژه زنان شهیده در دوران ۸ سال دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزرش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۷ آذر) در اجلاسیه زنان شهیده کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: ما برای کنگره شهدایمان متعهد شده ایم، این پرچم، شهر به شهر و دیار به دیار چرخید، ایلات و عشایر و همه مردمان دیارمان به منظور تجلیل از شهیدان به صحنه آمدند و تابلوهایی زیبا از ایثار و از خودگذشتگی و صمیمیت را به نمایش گذاشتند.

 

سردار« جمال شاکرمی» یادآور شد: علی رغم شرایط کرونایی جمع های ۷ هزار نفری و ۱۰ هزار نفری تشکیل شد، در ملکشاهی با همت جوانان آن دیار، ایلات بزرگ استان در کنار هم قرار گرفتند و این می تواند برای روزهای سخت تعبیر خوبی باشد.

 

وی بیان کرد: همه خستگی های ما با دیدار رهبر فرزانه انقلاب، رفع شد، ایشان انگار همین الان هم در ایلام زندگی می کرد، همه فراز و فرودهای ایلام را دیده بود، ایلام را با همه ی خصوصیات می شناخت.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه زنان ایلامی پا به پای مردان در صحنه بودند و آوارگی و سختی های زیادی را متحمل شدند، گفت: بمباران ها ۳۵۶ فرشته را از ما گرفت، آنها می توانستند فرزندانی را در دامن خود پرورش بدهند و به جامعه اسلامی تحویل بدهند، اما خدا خواست که آنها هم مثل فرزندان شان پرواز کنند.

 

سردار شاکرمی با تاکید بر تداوم راه و منش شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس به ویژه زنان شهیده  در دوران دفاع مقدس، ابراز کرد: زنان در دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل و حماسی در پشت خط مقدم جبهه های حق علیه باطل ایفا می کردند، مادرانی که فرزندان و زنانی که همسران خود را به میدان جنگ با دشمن فرستادند، زنانی که در دفاع از کیان اسلامی در زیر بمباران های رژیم سفاک بعثی به شهادت رسیدند، امروز چراغ راه همه ما به ویژه بانوان و دختران جامعه ما هستند.

 

وی ابراز کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بنیان خانواده را هدف قرار داده اند و مهم ترین رسالت زنان و بانوان جامعه ما، تربیت فرزندانی در تراز شهدای ما و بر اساس ارزش های دینی و اسلامی است، این وظیفه و رسالت بزرگی است که امروز بر دوش زنان و مادران ما قرار دارد که بهترین الگوی آنها، مادران  شهدا و زنان شهیده است.

 

 

کد خبر 1121142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha