انسان سازی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام حافظی ظلم ستیزی و آزادی خواهی را از آرمان های انقلاب دانست و گفت: انسان سازی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین « صمدحافظی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد بستر رشد و تعالی معنوی انسان بود که موجب ساخت و پرورش مکتب حاج قاسم‌ها می‌شود، انسانی که حیات و شهادتش سراسر برکت است.

 

وی افزود: وجه تمایز شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابراهیم هادی با سایر تفکرات و نسل ها ، تقوای این شهیدان است .


امام جمعه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین دستاوردش انسان سازی بوده است، افزود: مقام معظم رهبری در رهنمود های خود می فرمایند؛ اگر انقلاب اسلامی انسان سازی نکند رسالت خودش را انجام نداده است .

 

وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که فرصت را برای رشد و تعالی معنوی انسان برای اینکه جوانان به اوج معنویت برسند آماده کرد، ادامه داد: بزرگترین هدف دین نیز فراهم نمودن زمینه رشد انسان می‌باشد که موجب ساختن حاج قاسم‌ها می‌شود، انسانی که حیاتش و شهادتش این همه موجب برکت است.

 

حجت الاسلام حافظی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و آزادی خواهی از آرمان های انقلاب اسلامی است، ادامه داد:با بیان اینکه در طول تاریخ هیچ کشور و ابرقدرت جرات پیدا نکرده در حیاط خلوت آمریکا حاضر بشود و بر عرشه ی ناوگان مستکبر آمریکا حاضر بشود.

 

امام جمعه چگنی اظهار کرد: این روز ها ما شاهد اقتدار دلاور مردان سپاه اسلام و همچنین شاهد دریاداران ارتش مقتدر در حیاط خلوت آمریکا بودیم و این نشانه اقتدار و قدرت ایران اسلامی است.
 

کد خبر 1121147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha