بازدید معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف از دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه بازدید و در جلسه شورای فرهنگی این دانشکده شرکت کرد .

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،حجت الاسلام مجید میرزائی معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه و برخی از بخش های آن بازدید کردند.

 

براساس این گزارش، در این جلسه مجید چهری، گزارشی از رسالت این دانشکده به عنوان تنها مرکز تخصصی قرآن کریم در غرب کشور و فعالیت های صورت گرفته در راستای جذب دانشجوی متعهد و قرآنی ارائه و تشریح کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام میرزائی در این بازدید فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته در این مرکز را ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم که این گونه فعالیت ها مورد رضای حق تعالی قرار گیرد .

 

وی بابیان اینکه بقاع متبرکه امامزادگان یکی از بسترهای معنوی مذهبی برای فعالیتهای مشترک فرهنگی است افزود: با استفاده از ظرفیت دانشجویان و دانشکده می توان باعث تقویت حوزه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی استان شد زیرا در حال حاضر برنامه های اوقاف  به طرف این بقاع سوق داده می شود و شناخت امامزادگان و بقاع مذهبی می تواند از آسیبهای فرهنگی اجتماعی جامعه جلوگیری نماید و فراهم کردن بسترهای مناسب، خلاقانه و جاذب می تواند با همکاری دانشجویان متعهد ،قرآنی و علاقمند زودتر این هدف را به نتیجه نهائی برساند.

 

معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ابا اشاره به حوزه های مختلف همکاری بین دانشکده و اوقاف از جمله حوزه های تولید، اشتغال، اقتصاد مقاومتی و برنامه های جهادی با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، این همکاری و همسوئی را ارزشمند دانست و اظهار کرد: باید با تمام توان از ظرفیت های موجود برای پیشبرد اهداف انقلاب و ترویج معارف دینی و مذهبی استان به نحو احسن بهره برد.

 

همچنین در این جلسه که بااعضای شورای فرهنگی دانشکده علوم قرآنی تشکیل شد، مصوبات و تصمیمات مقتضی جهت ارتباط هرچه بهتر و بیشتر میان دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه و اداره اوقاف و امور خیریه استان مورد توافق اعضا قرار گرفت.

کد خبر 1121148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha