احادیث پیامبر داروی شفا بخش در زندگی انسان‌ها است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه الگوبرداری از سیره وروش پیامبر در زندگی از سوی مسلمانان امری ضروری است، گفت: تمام احادیث پیامبر حکم داروی شفابخش را در زندگی مسلمانان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، زهرا موسوی استاد حوزه و دانشگاه در نشست کارگاه نقد نحله‌های انحرافی و گفتمان تقریب اظهار کرد: بحث توحید از مباحث بسیار مهم برای همه مسلمانان است.

 


وی خاطرنشان کرد: خدا برای هدایت انسان‌ها پیامبرانی فرستاده که مهم‌ترین آنها خاتم پیامبران پیامبر مکرم اسلام است.

 


استاد حوزه و دانشگاه از خدا، پیامبر و قرآن کریم به عنوان سه اصل مهم در دین اسلام نام برد و گفت: تمام احادیث پیامبر حکم داروی شفابخش را در زندگی مسلمانان دارد.

 


موسوی افزود: الگوبرداری از سیره وروش پیامبر در زندگی از سوی مسلمانان امری ضروری است و سبک زندگی ما باید بر این مبنا استوار باشد.

 


موسوی با بیان اینکه در اسلام همه چیز طبقه‌بندی شده است، گفت:همه عرفان‌های نوظهور به پلورالیسم دینی آلوده است.

 


به گفته وی، امروز دشمنان اسلام در بستر رسانه‌ها و با تولید محتواهای مختلف سعی در ترویج و گسترش پلورالیسم دینی هستند.

 


وی با تاکید براینکه امروز دشمنان برای اینکه دین اسلام را تضعیف کنند دست به هر اقدامی می‌زنند، خاطرنشان کرد: درست کردن عرفان‌های نوظهور برای تربیت سنی و شیعه‌های متعصب و ایجاد شبه از اهداف مهم دشمنان در این راستا است.

 


موسوی اضافه کرد: پیگیر مطالب در فضای مجازی باید با آگاهی صورت بگیرد در خیلی موارد این مطالب که به اسم عرفان تهیه و توزیع می‌شود با هدف سوق دادن افراد به سمت عرفان‌های نوظهور صورت می‌گیرد.

 


وی از قرآن به عنوان جامع علوم نام برد و گفت: قرآن جامع‌ترین و کامل‌ترین علوم را در خود دارد محور حرکت همه ما به عنوان پیروان مکتب رسول‌الله باید قرآن باشد.

کد خبر 1121239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha