کانون‌های فرهنگی برای اجرای فعالیت‌های موثر نیازمند استفاده از ظرفیت مساجد هستند

مسئول کانون فرهنگی سروش سنندج گفت: کانون‌های فرهنگی نیازمند استفاده از ظرفیت مساجد هستند تا بتوانند فعالیت‌های موثرتری انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمدی مسؤل کانون فرهنگی سروش سنندج، در جلسه هماهنگی توجیهی مهرواره هوای نو که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کانن‌های فرهنگی بازوان توانمند ادارات فرهنگی استان به شمار می‌روند و باید با حمایت و پشتیبانی ادارات فرهنگی بتوانند در پیشبرد اهداف گام بردارند.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت فضای مجازی در پیشبرد اهداف فرهنگی اثرگذار است، اعلام کرد: نیاز است به کانون‌های فرهنگی تبلیغی مجال فعالیت در مساجد داده شود تا مثل دوران انقلاب مسجد مقر فرهنگی باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سروش شهرستان سنندج اعلام کرد: بی‌شک اجرای مهرواره و جشنواره و مسابقات مختلف زمینه ایجاد رقابت سالم و انگیزه را در مخاطبین فراهم می‌آورد اما اجرای موفق آن نیازمند حمایت و استفاده از بسترهای فرهنگی است.

 

یوسفی مسؤل کانون مداحان شهرستان سنندج نیز در این جلسه هدف از این مهرواره را آمایش فعالان فرهنگی و شناخت ظرفیت بزرگ هنرمندان و دغدغه‌مندان انقلابی دانست و بیان کرد: باید بانک اطلاعاتی کاملی از افراد منشأ اثر تدوین شود  که در راستای تحقق این هدف باید همه افراد شاخص پای کار باشند.

 

وی ضمن اشاره به نزدیک شدن به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: بهتر است برنامه‌ها به جای سخنرانی‌های تکراری به سمت تدوین نماهنگ، اجرای تئاتر و سرودهای انقلابی برود که قطع به یقین تاثیر هنر در ماندگاری مطلب ارزشی در اذهان مؤثرتر است.

کد خبر 1121260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha