طرح ملی فهما رقابتی سالم بین کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاد می کند

ناهیدی فرد گفت: طرح ملی «فهما» موجب رقابت فرهنگی در بین کانون های مساجد استان شده و امیدواریم بتوانیم بازتاب مناسبی از فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد استان داشته باشیم.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در حاشیه بازدید از کانون فرهنگی و هنری پیروان ولایت  مسجد امام صادق (ع) شهرستان اسد آباد در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مسجد ایران «فهما» موجب رقابت فرهنگی در بین کانون های مساجد استان شده و امیدواریم بتوانیم بازتاب مناسبی از فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد استان داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: پس از سال ها فعالیت فرهنگی یک رقابت بسیار خوب برای بازتاب این برنامه ها در سطح کشور در قالب رویداد ملی «فهما» ایجاد شده تا فعالان این عرصه بتوانند نمایشی از توانمندی های خود را به جامعه بازتاب دهند.

 

وی بیان کرد: سامانه «بچه های مسجد» با هدف الکترونیکی کردن ثبت اطلاعات کانون های مساجد راه اندازی شده تا مدیران کانون های مساجد بتوانند تمام فعالیت های کانون را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کنند.

 

ناهیدی فرد ادامه داد: فعال کردن تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ها و استان در رویداد ملی فهما و استفاده از این ظرفیت خود جوش مردمی به نحو شایسته از دیگر اهداف بازدیدهای دوره ای به شهرستان ها است.

 

 

.

 

کد خبر 1121288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha