انعقاد تفاهم نامه سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر با هدف برگزاری دوره‌ های آموزشی سواد رسانه و آموزش ‌های مهارتی خانواده طلاب و روحانیون تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه و آموزش‌ های مهارتی خانواده طلاب و روحانیون تفاهم‌ نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه همکاری به مناسبت هفته بسیج در حوزه آموزش‌ های سواد رسانه ‌ای و آموزش ‌های مهارتی خانواده طلاب و روحانیون منعقد شد و به امضای معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس رسید.

برای دومین سال متوالی این تفاهم نامه و با هدف توسعه و گسترش همکاری ‌ در زمینه آموزش‌ های سواد رسانه و مهارتی، ویژه خانواده طلاب و روحانیون کل کشور منعقد شده است.

خاطر نشان می شود، برگزاری دوره‌های تربیت مربی سواد رسانه، آموزش ‌های تخصصی و مهارتی حضور هوشمندانه طلاب و خانواده های آن ها در فضای مجازی، برگزاری آزمون‌ های تخصصی، صدور گواهی پایان دوره و تهیه و تولید محتوای آموزشی در موضوعات تخصصی و کاربردی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

کد خبر 1121315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha