شهرداری شیراز با همکاری اداره کل های اوقاف و میراث فرهنگی فارس به رفع مشکلات بازار «وکیل» می پردازد

اصنافی گفت: برای رفع مشکلات مختلف در بازار «وکیل» به علت میراثی بودن و قدمت این مجموعه به تصمیمات خاصی نیاز داریم و با حضور مدیران و مسئولان میراث فرهنگی، سایر مجموعه های خدمات رسان و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برای بررسی مسائل این بازار در خدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (یکشنبه 7 آذر) در بازدید از بازار «وکیل» شیراز گفت: برای رفع مشکلات بازار «وکیل» شیراز به مجموعه ای از اقدامات و تعاملات برای حفظ این به عنوان یکی از عناصر هویتی و فرهنگی و مرکز اقتصادی شیراز نیاز است.

شهردار شیراز افزود: برای رفع مشکلات مختلف در بازار «وکیل» به علت میراثی بودن و قدمت این مجموعه به تصمیمات خاصی نیاز داریم و با حضور مدیران و مسئولان میراث فرهنگی، سایر مجموعه های خدمات رسان و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برای بررسی مسائل این بازار در خدمت نمایندگان کسبه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: ایمن سازی برخی از سقف ‌ها و جمع آوری آب های سطحی از مشکلات این بازار است و شهرداری شیراز کف بازار را سنگفرش کرده و کانال‌ های تاسیساتی ایجاد شده است.

شهردار شیراز تاکید کرد: برای پیشبرد کار همچنین به همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در مورد بخش هایی که به صورت موقوفه است نیاز داریم.

وی با اشاره به جداره سازی بازار «وکیل» و رفع مشکل سد معبر عنوان کرد: کسبه باید از طریق هیئت امنای این بازار پیگیر بحث جداره سازی باشند.

خاطر نشان می شود، شهردار شیراز به همراه استاندار فارس، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان و جمعی از مدیران شهری از بازار «وکیل» بازدید کردند و ضمن گفتگو با بازاریان و کسبه، مسائل و مشکلات این مجموعه تاریخی و اقتصادی را مورد بررسی قرار دادند.

 

کد خبر 1121322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha