حجم خوبی از تسهیلات قرض الحسنه را برای ایجاد اشتغال پیش بینی کردیم

سردار سلیمانی گفت: حجم خوبی از تسهیلات قرض الحسنه را برای ایجاد اشتغال پیش بینی کردیم که در سال ۱۴۰۱این حرکت بیش از امسال پشتیبانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار غلامرضا سلیمانی، شامگاه یکشنبه(7 آذر) در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصادمقاومتی در حسینیه ثارالله کرمان در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت های کشور ما کم نظیر و یا بی نظیر است به خصوص ظرفیت نیروی جوان، مبتکر، دانش بنیان و خلاق.

 

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود:  در موضوع اقتصاد مقاومتی، کاری را در سالیان گذشته آغاز کردیم که می توان ادعا کرد هنوز نوپا است اما در عین حال تجربه سنگین و پر حجم موفقی به همراه دارد.

 

 

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به هماهنگی هایی که در شرایط جدید کشور مستقر شده و با دولت انقلابی بتوانیم از مسیر اقتصادمقاومتی مردم سالار به خصوص اقتصاد خرد و خانگی، صنایع بومی و دستی، تولیدات محلی، محصولات تبدیلی حمایت کنیم.

 

 

سردار سلیمانی با اعلام اینکه هم در زمینه آموزش و مهارت ورزی و هم تولید و بسته بندی و  تسهیل گری برای عرضه به بازار برنامه داریم؛ اظهار کرد: حجم خوبی از تسهیلات قرض الحسنه را برای ایجاد اشتغال پیش بینی کردیم که در سال 1401این حرکت  بیش از امسال پشتیبانی خواهد شد.

 

 

وی در خصوص مانع زدایی هم با اشاره به اینکه بیشتر موانع مربوط به ورود به بازار است؛ افزود: ما یک مجموعه تسهیل گر در تهران سازماندهی کردیم که در استان ها در بنیاد تعاون بسیج شعبه دارد.

 

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: شرکت یاس نوین، تسهیل گری را بدون گرفتن اجرت  با شناسایی موانع به ویژه برای آن دسته از صنایع خرد و خانگی که می خواهد بسته بندی و به بازار عرضه شود؛ انجام می دهد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این امر را در کانون توجه قرار داده و سپاه ثارالله استان کرمان از سپاه های موفق در این زمینه بوده و این آغاز راه است که  امید داریم ناهمواری ها در ادامه راه برطرف شود.

کد خبر 1121340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha