استخراج گنج دفاع مقدس بر دوش هنرمندان و نویسندگان است

کوشکی جهرمی گفت: دفاع مقدس گنجی است که باید استخراج شود و بار استخراج آن در حوزه‌های مختلف ادبیات، داستان، سرود، فیلم و تئاتر و بخش ‌های دیگر است که بر دوش هنرمندان و نویسندگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (یکشنبه 7 آذر) در مراسم اختتامیه همزمان سه جشنواره  دفاع مقدس شامل اختتامیه پنجمین جشنواره ملی «فانوس»، چهارمین جشنواره استانی «ترنم فتح» و سومین جشنواره استانی تئاتر «سنگر» گفت: علت بخشی از مشکلات فرهنگی جامعه عدم توجه به فرهنگ دفاع مقدس است و توجه به مشکلات مادی بدون توجه به معضلات فرهنگی دردی دوا نمی ‌کند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس ادامه داد: دفاع مقدس گنجی است که باید استخراج شود و بار استخراج آن در حوزه‌های مختلف ادبیات، داستان، سرود، فیلم و تئاتر و بخش‌ های دیگر است که بر دوش هنرمندان و نویسندگان است.

وی اضافه کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس در کشور ۱۴ جشنواره و کنگره در سطح ملی و بین ‌المللی با هدف ارائه آثار فرهیخته که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند، برگزار می‌ کند.

کوشکی جهرمی تاکید کرد: استخراج گنج عظیم دفاع مقدس موجب مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان می شود و از دست ندادن یک وجب از خاک ایران در دفاع مقدس گنج پنهانی است که باید به جامعه و جهان معرفی شود.

وی عنوان کرد: توجه و کمک به فیلم ‌های دفاع مقدس و هنرمندان و تئاترهای حوزه دفاع مقدس برای ارائه شدن به شکل فاخر، گرایش در این زمینه میان نسل جدید را ایجاد می کند.

کد خبر 1121344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha