شهید سیدمهدی حسینی یکی از شهدای شاخص امنیت در منطقه رزکان نو است

حجت الاسلام شکری گفت: شهید سیدمهدی حسینی یکی از شهدای شاخص امنیت در منطقه رزکان نو است که ویژگی های شخصیتی آن شهید والامقام الگویی برای نیروهای مسجد جامع رزکان نو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع رزکان نو که از کانون فرهنگی هنری شهید مطهری برخوردار است حضور یافت و از خانواده شهید امنیت پایدار سروان سید مهدی حسینی از شهدای انتظامی تجلیل و تکریم کرد. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: شهید سیدمهدی حسینی یکی از شهدای شاخص امنیت در منطقه رزکان نو است که ویژگی های شخصیتی آن شهید والامقام الگویی برای نیروهای مسجد جامع رزکان نو است.

 

وی اظهار کرد: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا یکی از وظائف و رسالت هایی است که با محوریت مسجد همواره باید اجرا شود.

 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: از جمله خصوصیات این شهید والامقام نذر چهل غسل روز جمعه بود که پس از آخرین غسل چمعه در تله انفجاری گروهک جیش الظلم در زاهدان به مرتبه شهادت نائل آمد. 

 

حجت الاسلام شکری شکری ادامه داد: شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم در یک مسیر و حرکت الهی قرار دارند و مهمترین ویژگی آنان باورهای دینی و ایمانی است.

 

مدیر ستاد فهما البرز اظهار کرد: جایگاه مسجد در زمینه تربیت نیروهای انقلابی مومن و متعهد زمینه نقش پذیری بچه های مسجد در عرصه های فکری و فرهنگی است.

 

 

کد خبر 1121371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha