۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

شیرانی از شناسایی ۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱ نفر بستری شدند و ۳۱ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

«مجید شیرانی» در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد همچنین از فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس مجموع فوتی‌های این ویروس در استان به یک هزار و ۷۲۹ نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون ۸۶ هزار و ۳۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است که در هفته‌های اخیر تعداد بیماران شناسایی شده بسیار کاهش یافته است و روزانه تعداد بیمارانی که شناسایی می‌شود در مقایسه با اوج موج پنجم کاهش چشمگیری دارد.

 

وی به روند واکسیناسیون در استان خبر داد و گفت: حدود ۸۲ درصد مردم استان دز نخست و ۷۰ درصد دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری مجموع بستری‌های مبتلای قطعی به کرونا در استان را ۸۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد حال عمومی ۱۵ بیمار وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

شیرانی روند شیوع کرونا در استان را کاهشی اعلام کرد و افزود: چنانچه درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همراهی و همکاری مردم استان افزایش پیدا کند در کنار واکسیناسیون ایمنی نسبی در استان ایجاد می‌شود.

 

کد خبر 1121379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha