ناشران و فعالان حوزه نشر دفاع مقدس، باید بیشترحمایت شوند

مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس بر لزوم حمایت بیش از پیش از ناشران و فعالان حوزه نشر دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، امیرشهریار امینیان طی سخنانی در دیدار با آیت الله رجبی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن تبیین مهم ترین اهداف و برنامه های مجمع ناشران دفاع مقدس ابراز داشت: این مجمع حدود هشت سال سابقه فعالیت دارد و تاکنون در نمایشگاه های مختلف کتاب، همچنین نشست ها و همایش های متعدد با موضوع دفاع مقدس، همکاری و مشارکت فعال داشته است.

 

وی همچنین با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات ناشران و فعالان حوزه نشر دفاع مقدس گفت: برای ترویج و تبیین اهداف و آرمان های دفاع مقدس باید توجه بیش از پیشی به حوزه نشر دفاع مقدس صورت گیرد.

 

وی افزود: ما باید از ظرفیت و گنجینه عظیم دفاع مقدس به خصوص در عرصه انتشار کتاب به درستی استفاده کنیم و به این وسیله انگیزه انقلابی مردم و نسل جوان خود را با تکیه بر این گنجینه سترگ ارتقا ببخشیم.

 

امینیان همچنین در این دیدار با اشاره به خدمات ماندگار مرحوم آیت الله مصباح یزدی در عرصه علمی و فرهنگی کشور بیان داشت: علامه مصباح یزدی حقیقتاً عمار انقلاب بودند و کسی بودند که همواره دغدغه جدی نشر معارف اسلامی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را داشتند و در نگاه ایشان دفاع مقدس و لزوم حراست از ارزش های آن معنا و مفهوم بسیار بلندی داشت.

کد خبر 1121388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha