اعضای کانون آیت الله گلپایگانی مهیای شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان

اردشیری لردجانی با بیان این مطلب که پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در حال برگزاری است، گفت: بچه مسجدی های کانون فهمای آیت الله گلپایگانی لردگان آماده شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان هستند.

«منصور اردشیری لردجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد با بیان این مطلب که پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در حال برگزاری است، اظهار داشت: بچه مسجدی های کانون فهمای آیت الله گلپایگانی لردگان آماده شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: در اولین اقدام گروه مجازی متشکل از بچه های مسجدی عضو کانون تشکیل شد تا آنها از این طریق از رشته های مسابقات و نیز سایر شرایط مسابقات قرآنی مدهامتان اطلاع یابند.

 

وی ابراز کرد: قرآن آموزان این کانون با حضور مستمر در کلاس های قرآنی خود را برای حضور در مسابقات قرآنی مدهامتان که به صورت غیرحضوری ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می شود آماده کرده اند.

 

اردشیری لردجانی تصریح کرد: قرآن آموزان کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه امسال نیز باید این مسابقات را از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد bachehayemasjed.ir دنبال کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: نفرات برتر در مرحله استانی به مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان راه می یابد.

 

مدیرمسئول کانون آیت الله گلپایگانی شهر لردگان بابیان اینکه اعضای این کانون از برنامه ها و موضوعات قرآنی استقبال می کنند گفت: همه ساله تعداد زیادی از نخبگان کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی در مسابقات مدهامتان شرکت می کنند.

 

کد خبر 1121483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha