مانور زلزله و ایمنی در مدارس خراسان شمالی برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور، آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی» در مدارس خراسان شمالی برگزار شد.

«صادق رمضان زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: امروز دوشنبه همزمان با سراسر کشور، مانور زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور، آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی» به صورت حضوری و نیز به صورت مجازی در بستر شبکه شاد در مدارس خراسان شمالی برگزار شد.

 

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: در اجرای مانور زلزله، پناهگیری و خروج اضطراری به دانش آموزان آموزش داده می شود.

 

وی، افزایش آگاهی دانش‌ آموزان در مورد زلزله، آمادگی برای انجام واکنش ‌های درست در برابر زلزله و آشنایی با حوادث طبیعی را از اهداف اجرای این مانور اعلام کرد.

 

رمضان زاده بیان کرد: دانش آموزان با شنیدن صدای آژیر، دستورالعمل های مربوط به پناه گیری ایمن، خروج اضطراری، تخلیه مجروحین احتمالی، اطفای حریق و اسکان اضطراری را برگزار کردند.

 

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا، این مانور به صورت مجازی هم در برخی مدارس برگزار شد.

 

در اجرای این مانور، دستگاه های مختلف از جمله مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و نیز آموزش و پرورش مشارکت داشتند.

 

کد خبر 1121523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha