خدمت به مردم ایلام توفیقی بزرگ و الهی است

وزیر کشور در جریان سفر به استان ایلام برای شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در دیدار  سردار« احمد وحیدی» وزیر کشور، اظهار کرد: استان ایلام دروازه عتبات عالیات است و معبر زوار حسینی و مدخل زائران حضرت امام رضا(ع) است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه استان ایلام دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیار زیادی است، یادآور شد: امید است که دولت سیزدهم با توجه به این ظرفیت ها، زمینه توسعه و اعتلای استان را بیش از پیش فراهم کتد.

 

وی با بیان اینکه خدمت در استان  ایلام توفیقی است که باید قدردان آن بود، تصریح کرد: مردم ایلام همواره در دفاع مقدس نقش خود را دفاع از آرمان های انقلاب به خوبی ایفا کردند و امروز نیز در صحنه های مختلف حضور دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار با تاکید بر توجه و حمایت های دولت در حوزه های مختلف به استان ایلام، خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای نیروهای توانمند و خلاق در حوزه های مختلف است که انتظار می رود دولت از این نیروها در زمینه های مختلف استفاده کند.

 

وزیر کشور  نیز در این دیدار با  با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه  از حضور ارزشمند و الهام بخش امام جمعه محترم در استان تشکر می کنیم،

 

سردار « احمد وحیدی» تصریح کرد: ایلام قدمگاه عاشقان ولایت و اهل بیت(ع) است و امیدواریم خدمتگذاری صادق برای این مردم ولایت مدار باشیم.

 

وی یادآور شد: در سفرهای استانی برنامه داریم پس از ادای احترام به شهدا، دیداری با نماینده ولی فقیه در استان ها داشته باشیم و سپس در برنامه های استانی شرکت کنیم.

 

وزیر کشور با قدرانی از تلاش های محمد نوذری استاندار سابق ایلام، خاطرنشان کرد: ایشان نیز تلاش های زیادی برای توسعه استان انجام دادند.

کد خبر 1121702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha