ظرفیت های بالقوه استان ایلام فعال می شود/ استفاده از نیروهای ارزشی براساس بیانیه گام دوم انقلاب

بهرام نیا با تاکید بر استفاده از نیروهای ارزشی براساس بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: با همت همه و با هم آوایی و اخلاق‌مداری و منشور و میثاق نامه دولت کریمه امیدواریم خدمات ارزشمندی را در این استان بر جای بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار جدید ایلام در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان ایلام، اظهار کرد: هر دولتی که روی کار می آید با توجه به مانیفست و سیاست‌هایش، افرادی را انتخاب می کند، گزینه هایی مطرح می شوند، بنا نیست که همه آنها معرفی شوند، قطعا یک نفر مسئول می شود.

 

« حسن بهرام نیا» یادآور شد: عزیزانی که برای استانداری کاندید شدند، من اعتراف می کنم قطعا خیلی از من بالاترند، ولی مجموعه دولت و وزارت کشور به نوعی به ما رسیدند که ما ممنونیم.

 

وی افزود: از امروز فصل جدیدی را برای توسعه استان آغاز می کنیم، نگاهم بر ارزش‌ها و مبارزه با فساد و فسادستیزی و استفاده از نیروهای انقلابی و ارزشی در راستای گام دوم انقلاب خواهد بود.

 

استاندار ایلام گفت: بنده افتخار نداشتم در افتتاحیه کنگره بزرگ شهدا، خادمی این کنگره را داشته باشم اما سپاسگزارم که این توفیق خدمتگزاری و نوکری به مردم همزمان و متقارن شد با کنگره بزرگ شهدای سرافراز ایلام.

 

وی افزود: خداوند را شاکرم که این موهبت را نصیبم کرد که اینجانب به عنوان خدمتگذار زائران عتبات عالیات باشم، سرزمین ایلام مقدس و مطهر است و خدمتگزاری در اینجا توفیق می خواهد و خداوند را بابت این توفیق سپاسگزارم.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: با همت همه و با هم آوایی و اخلاق‌مداری و منشور و میثاق نامه دولت کریمه امیدواریم خدمات ارزشمندی را در این استان بر جای بگذاریم.

 

وی بیان کرد: ظرفیت های بالقوه ای در استان است که بخشی بالفعل شده است، اما این بالفعل شده کامل نیست و باید این ظرفیت بالقوه را بالفعل کنیم.

 

بهرام نیا خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی و انرژی موهبتی الهی را خداوند به ما داده است، ۱۱ درصد منابع گازی در استان ایلام است و باید این موهبت الهی را با کمک شما و در راستای توسعه استان مدیریت کنیم.

 

استاندار ایلام بیان کرد: در زمینه کشاورزی، صنعتی، معدنی، گردشگری، بویژه قطب اربعین همه باید همراه و همگام با هم باشیم.

 

 

کد خبر 1121723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha