پیش بینی ردیف بودجه برای ساخت سریال حضرت احمد بن موسی (ع) توسط شهرداری شیراز

محمدیان گفت: شهرداری شیراز برای در بودجه سال آینده مکلف به پیش بینی ردیف بودجه برای ساخت سریال حضرت احمد بن موسی (ع) خواهد بود تا ساخت این سریال در سال آینده آغاز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا محمدیان»، از عملیاتی شدن ساخت سریال حضرت احمد ابن موسی (ع) در سال آینده خبر داد و به خبرنگاران گفت: شهرداری شیراز بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز مکلف شده است تا پایان امسال نسبت به اجرایی ‌شدن ابلاغیه شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص ساخت سریال حضرت احمد بن موسی (ع)، پیگیری، مذاکره و عقد تفاهم‌ نامه‌ های اجرایی لازم با شبکه ‌های مختلف صدا و سیما، سازمان رسانه ‌ای «اوج» و سایر موسسات فرهنگی و هنری با جذب همکاری تولیت حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) اقدام کند.

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شهرداری شیراز برای در بودجه سال آینده مکلف به پیش بینی ردیف بودجه برای ساخت سریال حضرت احمد بن موسی (ع) خواهد بود تا ساخت این سریال در سال آینده آغاز شود.

وی اضافه کرد: شخصیت والای حضرت احمد ابن موسی (ع) به عنوان «امین ولایت» حائز اهمیت ویژه است و ساخت سریال در خصوص ایشان اقدام فاخری است که  در معرفی بهتر شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) نقش موثری دارد.

محمدیان تاکید کرد: ساخت این سریال همچنین اقدام خوبی در توسعه گردشگری مذهبی است و افتخاری برای شورای اسلامی ششم شهر شیراز خواهد بود.

کد خبر 1121733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha