یکم دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت

حجت الاسلام رضایی از برگزاری دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: علاقه مندان تا اول دی ماه ۱۴۰۰فرصت ارسال به این جشنواره را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «عیسی رضایی» امروز(۹آذر) در گفتگو با خبرنگاران به انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت اشاره و اظهار کرد: این جشنواره به منظور حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی و ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه، مراجع عظیم الشان، روحانیت مجاهد و معرفی الگوسازی طلاب رزمنده و تجلیل از طلاب و روحانیون این حوزه برگزار خواهد شد.

 


مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران، نقش حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت، نقش علمی جهان اسلام در انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت را از محورهای جشنواره برشمرد و یادآورشد: روحانیون استان مازندران نیز در تمامی این عرصه ها حضوری پررنگ و اثر گذار داشته اند به طوریکه حجت الاسلام «سلیمانی فرد» از روستای ازنی چهاردانگه اولین شهید روحانی دفاع مقدس متعلق به استان ولایتمدار و شهید پرور مازندران است.

 

 

حجت الاسلام رضایی همچنین بخش‌های پنجگانه جشنواره را، تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلمنامه، چندرسانه‌ای، فیلم و عکس اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال آثار در تمامی بخش‌های جشنواره یکم دی ماه سال جاری اطلاع رسانی شده است.

 

 

وی گفت: شرکت کنندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب‌های اعلام شده به آدرس دبیرخانه استان واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و یا آدرس الکترونیکی sajed.mazandaran@gmail.com  و یا شماره سروش09352307158 ارسال کنند.

 


حجت الاسلام رضایی زمان اختتامیه جشنواره را یکم اسفند 1400 اعلام کرد و افزود: مکان و زمان اختتامیه و معرفی برترین های جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 1121882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha