توزیع ۲۹۷ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط کانون فاطمه الزهرا (س) ملایر

فرخی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۲۹۷ بسته معیشتی در قالب طرح کمکهای مومنانه از سوی کانون فاطمه الزهرای(س) ملایر در بین نیازمندان توزیع شد.

« علی فرخی» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) در سال 1387 تاسیس شده و در حال حاضر نیز حدود یکصد نفر عضو دارد

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) ملایر با بیان اینکه این کانون در حال حاضر در کنار مرکز نیکوکاری مهر مهدوی و پایگاه مقاومت بسیج به صورت یک موسسه  در حال فعالیت است افزود:  این موسسه به عنوان یکی از فعالترین موسسات و کانون های فرهنگی و هنری در شهرستان ملایر است.

وی اضافه کرد: این مرکز در مناسبتهای مختلف فعالیتهای بسیار گسترده ای را در حوزه های مختلف فرهنگی ، کمکهای مومنانه و ... در طول سال دارد.

فرخی اهدای فرش به خانواده‌های نیازمند،  قربانی دراعیاد مختلف به ویژه عید قربان و تقسیم گوشت بین نیازمندان ، اهدای داروی گیاهی به مددجویان نیازمند، کمکهای مومنانه، پک تحصیلی و لوازم التحریر به دانش اموزان نیازمند  و تعمیر و ساخت سرویس بهداشتی را  از جمله کمکهای این مرکز در طول سال برشمرد.

 

وی  با بیان انکه در اعیاد و مناسبتها در طول سال نیز این کانون و موسسه اهدای هدیه به اعضای نوجوان و کودکان عضو کانون در مناسبتهای مختلف را دارد گفت: ، توزیع  میوه، بسته های بهداشتی شامل ماسک و...  شیر خشک به کودکان نیازمند  و توزیع بسته های غذای گرم  از دیگر اقدمات انجام شده در این موسسه بوده است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) ملایر اردوهای برون شهری و درون شهری  برگزاری جلسات هفتگی قرآن کریم ، برگزاری نماز جماعت در فضای باز در ایام کرونا و  برگزاری برنامه های ورزشی ، مراسم  هفتگی هیات محبین فاطمه الزهرا(س)، برگزاری  دعای ندبه ،  اردوهای جهادی  و ...  را از دیگر برنامه های این کانون دانست.

 وی همچنین  برگزاری کلاسهای تقویتی و کنکوری برای دانش اموزان  کمک به ترک اعتیاد معتادان با فرستادن این افراد به کمپ ترک اعتاد و حمایت از خانواده های آنها  تا بهبودی نیز از دیگر اقدامات این کانون بوده است

 وی با بیان اینکه در هفته بسیج و هفته کنابخوانی نیز برگزاری برنامه های فرهنگی و مسابقات کتابخوانی توسط این کانون برگزار شد گفت: برگزاری  برنامه های فرهنگی و مناسبتی در طول سال ادامه دارد.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون  تعداد 297 بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، حبوبات و.... در قالب طرح کمکهای مومنانه به خانواده های نیازمند اهدا شده که این کمکها تا پایان سال ادامه دارد.

کد خبر 1121909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha