مدیران دستگاه قضایی کردستان با رعایت مساوات و عدالت با مردم برخورد کنند

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کردستان گفت: مدیران حوزه‌های مختلف قضایی کردستان باید با نرم خویی و فروتنی و گشاده‌رویی با مردم برخورد کرده و با رعایت مساوات و عدالت بین مردم بتوانند اهداف عالی دستگاه قضایی را در استان کردستان اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش حسن آباد یاسوکند اظهار کرد: انتصاب‌های مدیران قضایی در دادگستری استان کردستان با دقت و حساسیت خاصی صورت می‌پذیرد.

 

وی افزود: امیدواریم با رعایت تقوای الهی و خدمتگزاری به مردم و جلب رضایتنمدی عمومی بتوانیم از خون شهدای انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان تاکید کرد: همه ما مدیران باید شکرگذار نعمت خدمتگزاری به مردم باشیم و از تک تک لحظات خدمت مان در جهت جلب رضایت خدای متعال استفاده کنیم.

 

وی افزود: مدیران حوزه‌های مختلف قضایی استان کردستان باید با نرم خویی و فروتنی و گشاده‌رویی با مردم برخورد کرده و با رعایت مساوات و عدالت بین مردم بتوانند اهداف عالی دستگاه قضایی را در استان کردستان اجرا کنند.

 

حجت‌الاسلام امیرخانی در پایان تاکید کرد: نباید ضعفاء و محرومین از اجرای عدالت در دستگاه قضایی ناامید شوند و ما موظفیم تا در مسیر هدایت الهی حق را به حقدار برسانیم.

 

در ادامه این جلسه، از زحمات امیرحسین بابایی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و حکم انتصاب طاهر یوسفی بعنوان سرپرست جدید حوزه قضایی بخش حسن آباد یاسوکند به وی اهدا شد.

 

گفتنی است؛ بخش حسن آباد یاسوکند در 70 کیلومتری شهرستان بیجار و 190 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

کد خبر 1121929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha