مسابقه نور باران ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان کردستان برگزار می‌شود

همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز، مسابقه نور باران، حفظ موضوعی قرآن کریم، ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان کردستان برگزار می‌شود.

نعمت مرادی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: این مسابقه قرآنی با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار می‌شود.

 

وی یکی از برنامه‌های شاخص هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کردستان را برگزاری مسابقه استانی نور باران عنوان کرد و گفت: این مسابقه از 20 تا26 آذر ماه جاری به نفرات برتر و برگزیده جوایژه ویژه‌ای شامل مبالغ 20 میلیون ریالی، 10 میلیون ریالی، پنج میلیون ریالی و یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

 

مرادی همچنین به زمان برگزاری آزمون مسابقه نور باران نیز اشاره کرد و گفت: این آزمون 24 آذر ماه 1400 از ساعت 21 الی 21.30 شب همزمان در سطح استان به صورت آنلاین و در کانال اداره قرآن، عترت و نماز در بستر شبکه شاد  به نشانی @qenkordestan برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: دانش‌آموزان از ساعت 21 شب 24 آذر 1400می‌توانند با وارد شدن به کانال قرآن، عترت و نماز در مسابقه نور باران شرکت و از جوایز آن بهره‌مند شوند.  

 

کد خبر 1121936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha