گردهمایی مربیان طرح تربیتی «چهره به چهره» و «چکامه» در اردبیل برگزار می‌شود

مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل گفت: گردهمایی مربیان طرح تربیتی «چهره به چهره» و «چکامه» در اردبیل با هدف توانمندسازی مربیان تربیتی برگزار خواهد شد.

«حسن مهدوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گردهمایی مربیان طرح تربیتی «چهره به چهره» و «چکامه» در اردبیل با هدف توانمندسازی مربیان تربیتی برگزار می شود.

 

مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل تصریح کرد: این گردهمایی با محوریت نقش آفرینی حلقه های تربیتی در احیای امر به معروف و نهی از منکر، کاهش اعتیاد و تربیت نوجوان تمدن سازی برپا خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: امضای تفاهم نامه مشترک همکاری با هدف هم افزایی بیشتر برای نقش آفرینی حلقه های تربیتی و اعضای فعال کانون های مساجد در امر مطالبه گری و احیای امر به معروف و نهی از منکر بین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان از دیگر بخش های این گردهمایی خواهد بود.

 

مهدوی خاطر نشان کرد: در این گردهمایی یک روزه طرح های مقابله و پیشگیری از اعتیاد نیز توسط مربیان تربیتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی اظهار داشت: در طلیعه گام دوم انقلاب با نقش آفرینی مربیان دلسوز و آموزش دیده حلقه های تربیتی نقش تاریخی و رسالت مهم خود را برای تحقق تمدن نوین اسلامی به کار خواهند گرفت و با دغدغه و انگیزه لازم سعی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر و تربیت اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی خصوصاً در حوزه اعتیاد نسبت به مصون سازی نوجوانان و جوانان گام های اساسی برداشته می شود.

 

مهدوی با اشاره به اینکه این آئین تربیتی روز جمعه 12 آذرماه در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد، یادآور شد: این مراسم با حمایت و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) استان و ستاد طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان برگزار می شود.

کد خبر 1121998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha